Tark Turundus

Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu ning ellu äratada ideed, mis aitaksid valdkonnal ja ettevõtetel kasvada. Konkursi teemadering: • Eesti turunduse võtmeprobleemid ja arenguvõimalused; • turundusvaldkonna kui loovtööstuse väärtustamine; • Eesti ettevõtete kasv läbi turunduse; • Eesti turundushariduse kvaliteet; • Eesti toodete ja teenuste ekspordipotentsiaal jms. Konkursil saab osaleda tasuta ning ühe individuaalse võistlustööga, artikli maht on kuni 5000 tähemärki (koos tühikutega). Peaauhind on 4000 eurot, teine koht 1500 ja kolmas 750 eurot. Lisaks annavad eriauhindu konkursi kaaskorraldajad. Tööde esitamise tähtaeg on 11.11.2025 (k.a). Võistlustöö ning lisaküsimused palume saata: [email protected]. Kõik lood avaldatakse Best Marketingi veebis, uudiskirjas ja sotsiaalmeedias. Need on vabalt kättesaadavad ja loetavad maksumüürita kõigile. Parimad tööd saavad kajastust ka teistes Äripäeva kanalites. NB! Loe konkursi tingimusi SIIT. Kaaskorraldajad:

Lisa märksõna Minu Best Marketing voogu ja uudiskirja

    Tark Turundus
B2B turundusekspert ja Best Marketingi konverentside programmijuht Hando Sinisalu
  • 24.10.25, 09:04
Arvamuskonkursi žüriiliige Hando Sinisalu: ambitsiooniga on Eestis kehvad lood
„Eesti turunduse uus hoog saab tulla vaid välisturgudelt“
„ Igapäevaste tulekahjude kustutamise kõrvalt tundub strateegiale mõtlemine luksusena, kuid see on ainus viis tulekahjusid ennetada, “ leiab reklaamiagentuuri Geeks juht Roland Oskar.
  • 23.10.25, 15:19
Roland Oskar: Reklaam pole turundus. Ja just sealt algavadki probleemid
Graaflise disainistuudio Dint asutaja ja infodisainer ning infograafika õppejõud Helena Nagel
  • 23.10.25, 11:48
Helena Nagel: Palun oodake – teid juhatatakse (valesti)
Turunduskoolitaja ja turundusajakirja RESONANTS peatoimetaja Tiina Nuum
  • 22.10.25, 16:24
Tiina Nuum: Turunduse ja tehnoloogia õnnelikust abielust on saanud „elevant ruumis“
„Oleme jõudnud punkti, kus nii turundus- kui kommunikatsiooniteenuseid pakub igaüks, kes end vähegi sotsiaalmeediasse sisse oskab logida,“ sõnab Anna-Maria Uulma.
  • 21.10.25, 15:18
Anna-Maria Uulma: Aga tappa sa saad!
Tradehouse OÜ digiturunduse projektijuht ja Factory.Sale OÜ turunduspartner Carmen Karu
  • 21.10.25, 07:30
Carmen Karu: Mis oleks, kui igaüks ei oleks turundaja?
„Keskmisel väikeettevõtjal ehk Hunt Kriimsilmal ei ole valdkonda süvenemiseks võimalust ning tema parimaks sõbraks on pigem ChatGPT ja Canva, mille kuutasu tuleb kordades väiksem kui üks tund turundaja teenust sisse ostes,“ arutleb ettevõtja Meeri-Mall Aul.
  • 20.10.25, 18:24
Meeri-Mall Aul: Kõik muu on lihtsalt statistika
„Targas turunduses jääb märkide tundmisest üksi väheks – turundajale on esitised märkidest tähtsamad, kuna neid kasutatakse klientidega kommunikeerumiseks,“ ütleb TÜ semiootika ja kultuuriteooria doktorant Sven Anderson
  • 20.10.25, 08:48
Sven Anderson: Miks tähelepanu ei müü ja kuidas tähendus aitab?
„Olen nostalgiahõngulisest eskapismist sõltuvuses. Siin ravi ei ole, leevendust toob uus annus eskapismi, mille lihtsaim tarbitav viis on turundus,“ sõnab Miret Tuur.
  • 17.10.25, 09:10
Miret Tuur: Sõltuvuses nostalgiahõngulisest eskapismist
„Eestis on turundus ja kliendikogemus endiselt nagu kaks eri mänguväljakut, sest mõlemal on oma eesmärgid ja mõõdikud, mida enamasti koos ei vaadata,“ tõdeb SmartPosti Baltikumi kliendikogemuse juht Triinu Luidalepp.
  • 16.10.25, 13:45
Triinu Luidalepp: Nutikas turundus ei päästa, kui kliendikogemus lonkab
„ Reklaame toodetakse nagu Vändras saelaudu ja paraku just seetõttu on kvantiteet ammu kvaliteedile üks-null teinud, “ sõnab Intense growth HUB’i juhatuse liige Anna-Liisa Laas.
  • 16.10.25, 09:53
Anna-Liisa Laas: Igav reklaam on peamine põhjus, miks turunduskampaaniad ebaõnnestuvad
Milose tegevjuht ja koolitaja Brit Mesipuu
  • 15.10.25, 16:00
Brit Mesipuu: Miks meil on puudu tarkadest tellijatest ja sügavamalt spetsialiseerunud turundajatest?
Sälisell loovstuudio juht Ele Puidet
  • 14.10.25, 18:17
Ele Puidet: Kui turundus kaotab hinge
Unistuste Agentuuri omanik, #aastaema ja #aastainvestor Liina Pulges
  • 14.10.25, 07:00
Liina Pulges: Head tüdrukud nii ei turunda
„Agentuur peab suutma pakkuda midagi enamat kui standardlahendusi ja viiele kanalile jaotatud meediaplaane,“ usub PHD Estonia tegevjuht Dane Tall.
  • 13.10.25, 11:19
Arvamuskonkursi žüriiliige Dane Tall: kui sul plaani pole, oled osa kellegi teise plaanist
„Kummutame müüdi, et turundajad ei tegele ainult pastakate tellimise ja story’de tegemisega“
Jana Valliste: Nutikas turundus. Tark tehnoloogia vajab endast targemat inimest
  • 13.10.25, 11:00
Jana Valliste: Nutikas turundus. Tark tehnoloogia vajab endast targemat inimest
Duo Media Networksi turundusjuht Martin Tamm
  • 09.10.25, 12:52
Arvamuskonkursi žüriiliige Martin Tamm: Eesti turundus vajab uut mõõdupuud
„Meil on palju nutikaid tegijaid, aga tegutseme liialt omaette“
BDO Eesti partner, turunduse, kommunikatsiooni ja brändingu juht Karin Luiga
  • 08.10.25, 16:34
Karin Luiga: Esteetiline intelligentsus ja inimlik taju. Turunduse uus kultuur
„Kõige suurem turundusauk Eestis ei ole eelarves. See on juhtide vaikuses,“ leiab persoonibrändi ekspert Olesija Saue.
  • 08.10.25, 07:00
Olesija Saue: Eesti ei jää väikseks turu pärast, vaid seetõttu, et turundame logosid, mitte inimesi
Eksporditurunduse agentuuri Exponential Marketing partner ja digiturunduse strateeg Urmet Seepter
  • 07.10.25, 07:10
Urmet Seepter: Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!
„Kui äril on andmed struktureerimata, eesmärgid olematud ning strateegia puudulik, siis ei suuda ka AI selle ettevõtte turundust päästa,“ arvab Roger Puks.
  • 06.10.25, 08:48
Roger Puks: AI-põhine turundus vajab torumehi, mitte prohveteid
EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild
  • 03.10.25, 12:33
Olga Peresild: Ei midagi isiklikku, just business
„On aeg välja võtta oma moraalne kompass ning julgeda selle eest seista,“ kutsub Kristel Martis turundajaid üles.
  • 01.10.25, 14:55
Kristel Martis: Turundaja moraalsest kompassist
La Ecwadori tegevjuht ja arvamuskonkursi Tark Turundus žürii esimees Heily Aavik
  • 29.09.25, 12:40
Arvamuskonkursi žürii esimees Heily Aavik: turundus ei vaja trendifilosoofiat, vaid päris kogemusi
Heily Aavik: tänased kampaaniad on visuaalselt ja loovuselt halvemad kui 20 aastat tagasi
Maylin-Marie Hoolma
  • 25.09.25, 10:31
Maylin-Marie Hoolma: Killustunud turundusharidus ja selle hind
Eveliis Kund-Zujev
  • 24.09.25, 09:50
Eveliis Kund-Zujev: Loovus Exceli varjus
Robert Reisman
  • 22.09.25, 15:38
Robert Reisman: Eestlase õudusunenägu
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Julia Piilmann
  • 17.09.25, 14:08
Julia Piilmann: Charlie Kirki lugu kui õppekoht Eesti kommunikatsioonile
Tartu ülikooli turunduse professor Andres Kuusik (PhD)
  • 12.09.25, 11:11
Andres Kuusik: Mis saab turundusest TI ajastul?
Best Marketingi juht Maarit Kallas
  • 11.09.25, 16:40
Best Marketingi juht: turundaja peab juba olemuslikult tähelepanu saamiseks nutikalt mõtlema
Kirjuta julgelt, mõtle suurelt – stardib uhiuus arvamuskonkurss Tark Turundus!
  • 10.09.25, 11:37
Kirjuta julgelt, mõtle suurelt – stardib uhiuus arvamuskonkurss Tark Turundus!
Tark Turundus: teemad ja reglement
  • 10.09.25, 10:06
Tark Turundus: teemad ja reglement
Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv
  • 04.08.25, 13:00
Hea arvamuslugu muudab maailma