Otsing

10 069 tulemust otsingule

Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.

17.04.2025
bestmarketing.ee
Turundusest saab USAs tõsielustaar
USA uues „stsenaariumita“ tõsielusarjas hakkavad osalejad turunduskampaaniaid looma sellistele gigabrändidele nagu Samsung, Captain Morgan, Pillsbury jt.
  • ST
bestmarketing.ee
Viis nõuannet, kuidas reklaamidega silma paista
Tähelepanu võitmine turunduses on olulisem kui kunagi varem, kuid silma paista on üha keerukam. Saates „Password – Make Marketing Fun Again“ tuuakse esile viis tugisammast, mis aitavad tarbija tähelepanu haarata ja brändi tuntust kasvatada.
bestmarketing.ee
NOËP ja Hispaania ettevõte vaidlevad kaubamärgi üle
Tuntud Eesti muusiku NOËP Euroopa Liidus registreerimiseks esitatud kaubamärk on sattunud vastasseisu Hispaania ettevõtte varasemate kaubamärkidega. Ettevõtjatele on antud mai lõpuni aega omavahel kokkuleppele jõuda.
bestmarketing.ee
Gen Z ei oota – ta tegutseb!
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
16.04.2025
bestmarketing.ee
Avaliku esinemise ekspert: tugev sõnum ei päästa, kui esineja kõhkleb
Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
bestmarketing.ee
CASE STUDY | SEB Pank läheneb ettevõtjatele naivismi abil
Alustavate ettevõtjate äriplaanid ja finantsprognoosid on tihtilugu armsalt naiivsed, nendib SEB Panga ärikliendi turunduse segmendi juht Mari Konsap.
bestmarketing.ee
Vaata, kes on Baltikumi TOP Tööandjad
Kui Eestis on edetabeli tipus rahvusvahelised ettevõtted, siis Lätis ja Leedus eelistatakse pigem kodumaised tööandjad.
bestmarketing.ee
Selgest sõnast saab Eestis uus norm
15. aprillil asutati Tallinnas selge keele tehniline komitee ehk ekspertide kogu, mis hakkab rahvusvahelisi selge keele standardeid sobivuse korral üle võtma Eesti standarditeks.
15.04.2025
bestmarketing.ee
Coca-Cola tegevjuht: vajame oma reklaamidesse ikka veel päris inimesi
Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
bestmarketing.ee
Läti taustaga AlphaAgency näitas Eestis märkimisväärset kasvu
Kuigi Eesti on Lätist väiksem turg, on see AlphaAgency juhatuse liikme Lauris Špillersi hinnangul märgatavalt jõukam.
bestmarketing.ee
Tartu 2024 noppis Baltikumiüleselt kommunikatsioonikonkursilt mitu auhinnalist kohta
Tulemus on oluline mitte üksnes Tartu 2024 tiimile, vaid ka enam kui tuhandele kultuuriloojale, tänu kellele Euroopa kultuuripealinna aasta teoks sai, märkis Tartu 2024 kommunikatsioonijuht Armas Riives.
14.04.2025
bestmarketing.ee
Kuidas mõõta meelelahutuse ja elamuste tasuvust turunduses?
Brändid panustavad üha rohkem kultuuri- ja spordiüritustesse, sest elamused loovad emotsioone, mis aitavad brändi inimestele lähemale tuua.
bestmarketing.ee
X paneb paroodia- ja fännikontodele päitsed pähe
Alates 10. aprillist peavad kasutajad sotsiaalmeediaplatvormil X järgima rangemaid reegleid paroodia-, kommentaari- ja fännikontode osas.
bestmarketing.ee
Kontoritöötajate palgatõus peatus, juhid teenivad järjest rohkem
Kui keskastmejuhtidele ja tippspetsialistidele pakutav palk kerkis tänavu esimeses kvartalis tervelt 18,3%, siis palgapakkumiste kasv aeglustus märgatavalt muudel kontoritöödel, selgus tööportaali CVKeskus.ee kokkuvõttest.
11.04.2025
bestmarketing.ee
TikToki parimad formaadid, mõõdikud ja tavad just praegusel ajahetkel
TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
bestmarketing.ee
Ekspress Grupi digitellimuste hulk tõuseb, kuid riigiti on arengutempo erinev
Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
bestmarketing.ee
Age Reklaam tunnetab turundussektori survet omal nahal
Agentuuri müügitulu kahanes möödunud aastal võrreldes varasema aastaga kolmandiku võrra. Ettevõtte juhi sõnul on põhjuseks klientide tellimuste vähenemine majanduslanguse tingimustes, kus turundussektor esimesena löögi saab.
bestmarketing.ee
Miks heli roll brändistrateegias aina kasvab?
Tänapäevases infotihedas meediakeskkonnas, kus visuaalsed stiimulid konkureerivad piiratud tähelepanu nimel, muutub järjest olulisemaks sensoorse kommunikatsiooni mitmekesistamine, kirjutavad Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
10.04.2025
bestmarketing.ee
Kõik algab müügist: müügitöö õppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
bestmarketing.ee
Klassika, džäss või räpp? Vali hoolega, sest muusika mõjutab tervist
Muusika saadab meid kõikjal – kohvikutes, spordisaalides, kaubanduskeskustes ja ööklubides. Ent kas teadsid, et muusika ei mõjuta üksnes meeleolu, vaid ka sinu keha ja vaimset seisundit?
bestmarketing.ee
CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
bestmarketing.ee
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
09.04.2025
bestmarketing.ee
Miks B2B kliendid enne ostu ära kukuvad?
Edukas B2B turundaja peab täna olema strateeg, analüütik ja sisulooja ühes isikus, leiab MÕJU agentuuri turundusstrateeg Riin Liht.
bestmarketing.ee
Omniva animeeritud sotsiaalmeedia postitus kompas halli ala piire
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.