Otsing

9396 tulemust otsingule

Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.

13.12.2024
bestmarketing.ee
Millised 5 juhtmõtet tasub turundajal 2025. aastaks kõrva taha panna?
Järgmise aasta turundustrende hakkab globaalselt suunama majanduse stabiliseerumine, prognoosib WARC läbi viidud uuringus.
bestmarketing.ee
Turundusanalüütika superstaar Dr. Grace Kite: platvormikeskses maailmas jääb suuri ja püsivaid auditooriume aina vähemaks
Üks turundajate praeguse aja suurimaid väljakutseid on hoida oma tooteid ja brände äratuntavatena äärmiselt platvormikeskses maailmas, sõnab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite.
12.12.2024
bestmarketing.ee
Soovid TikTokis edukas olla? Unusta viimistletud sisu!
Tegemist on platvormiga, kus edumaa annavad orgaanilisus ja „tiktokilikkus“, kirjutab Havas Media sotsiaalmeedia spetsialist Karel Veemaa.
bestmarketing.ee
Uuring: noored eelistavad elamusi, vanemad väärtustavad hoolimist
Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud 11%, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust.
bestmarketing.ee
Swedbank püsib tipus, Eesti Pagar ja Valio tegid maineka lennu
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti.
bestmarketing.ee
Elon Musk kaebas OpenAI kohtusse
Kohtusse antud hagi eesmärgiks on peatada OpenAI üleminek mittetulunduslikult formaadilt kasumit taotlevale struktuurile.
11.12.2024
bestmarketing.ee
Case study: passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
bestmarketing.ee
Kuidas jõuda välismaiste ajakirjanikeni?
Pressiteade on vaid üks tööriist paljudest, mille abil süsteemselt rahvusvahelist meediasuhtlust üles ehitada, kirjutab Meta mainetiimi vanemkonsultant Cairit Rebane.
bestmarketing.ee
Kirgi kütvad jõulukampaaniad: jõuluvanaga sooideoloogiat promoma minna ei tasu
Käesoleval aastal enim vastureaktsioone teeninud välismaiste jõulureklaamide näitel saab öelda, et inimesed ootavad teatud puhkudel jätkuvalt traditsioonidest kinni pidamist.
bestmarketing.ee
Eesti inimesed said teada, mida tähendavad sigma ja inkvisiitor
Tänavu uuriti Eestis kõige enam sõna „vox populi“ tähendust, kuid 10 popima sõna hulka mahtusid ka näiteks „deliirium“, „inkvisiitor“ ja „sigma“, selgub Google’i avaldatud otsingutrendide edetabelist.
10.12.2024
bestmarketing.ee
Knowit: surve iga turundusele kulutatud euro õigustamisele kasvab
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
bestmarketing.ee
Eesti läheneb TikToki keelustamisele ettevaatlikult
Ajal, mil USA liigub jõuliselt TikToki keelustamise poole, leiavad analüütikud, et Eestil ei oleks mõtet üksi samasugust sammu astuda.
bestmarketing.ee
Uuring: Eesti väikeettevõtjad riskivad loomevargusega
Patendiameti värskest uuringust selgub, et kõige enam jätavad oma loomevara kaitseta väikeettevõtted, kel puudub sageli ressurss loomevarguse korral õigusvaidlusse asuda.
09.12.2024
bestmarketing.ee
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2025 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
bestmarketing.ee
Paavo Truu usub turunduse väikeste võitude suurde mõjusse
Turunduses tuleks pingutada väikeste võitude nimel, mille käigus saab ise õppida ning saavutada ka usalduse „kurjade“ finantsistide silmis, tõi välja Coop Panga finantsjuht Paavo Truu.
bestmarketing.ee
Valdav osa eestimaalastest kulutab jõulukinkidele kuni 250 eurot
SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et kui 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot, siis ligi viiendik on valmis kulutama veelgi enam.
bestmarketing.ee
Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
06.12.2024
bestmarketing.ee
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht: meie metsarajad konkureerivad Netflix’iga
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
bestmarketing.ee
Tasulised reklaamid ei ole surnud
Inimesed ei taha lihtsalt näha enam igavaid ja ühetaolisi reklaame, kirjutab Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons.
05.12.2024
bestmarketing.ee
Rud Pedersen Grupp laiendab Euroopas haaret
Grupi laienemine Horvaatiasse annab ka meie klientidele uusi tööriistu, sõnab Rud Pedersen Grupi Eesti ettevõtte (Meta Advisory) juhtivpartner Andreas Kaju.
bestmarketing.ee
Jäädvustused firmapeolt: millal on osalejate nõusolek kohustuslik?
Peo jäädvustamisel ei piisa teatud juhtudel vaid kollektiivi eelnevast informeerimisest, sõnab andmekaitse ekspert Andres Ojaver.
bestmarketing.ee
Jõulueelsed ostutrendid: millal Eesti inimesed kinke soetavad?
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuringust selgus, et peaaegu pooled Eestimaa inimestest (45%) eelistavad jõulukingitused osta paar nädalat enne pühi.
bestmarketing.ee
Väike robot korraldas Hiinas ootamatu mässu
Hangzhou’s toodetud väike robot Erbai korraldas Shanghai’s robotinäitusel ootamatu mässu, veendes 12 suuremat robotit töölt lahkuma.
04.12.2024
bestmarketing.ee
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu aastaauhinna konkurss ootab kandidaate
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas välja traditsioonilise EPRA Aastaauhinna konkursi, et tunnustada inimest või organisatsiooni, kelle tegevusel oli 2024. aastal Eesti ühiskonnale kõige suurem mõju.