Otsing

10 101 tulemust otsingule

30.04.2025
bestmarketing.ee
Disainikaitse lihtsustub: vähem bürokraatiat, rohkem kaitset, madalamad kulud
Disainerid ja ettevõtjad saavad 1. maist asuda kaitsma oma digitaalseid disainilahendusi Euroopa Liidus.
bestmarketing.ee
Dividendide TOP: turundus- ja meediavaldkonna miljonid jagunesid vanade tegijate vahel
Äripäeva koostatud Dividendide TOPist selgub, et suurimat omanikutulu turundus- ja meediavaldkonnas sai taas Margus Linnamäe.
bestmarketing.ee
Ekspress Grupi reklaamitulu on surve all, aga digi päästab päeva
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali majandustulemused näitasid vaatamata keerulisele majanduskeskkonnale eelmise aasta sama perioodiga võrreldes jätkuvat kasvu digitaalses äris.
bestmarketing.ee
Välisministeeriumi avalike suhete osakond saab uue direktrissi
Välisministeeriumi avalike suhete osakonna direktori kohale asub 5. maist Susan Lilleväli. Eelmine juht, varasem Delfi ja Eesti Päevalehe uudistejuht Mihkel Tamm vabastati ametist päevapealt.
29.04.2025
bestmarketing.ee
Kagu-Eesti kohtumiste sarja algatajad: meediamajad peaksid ääremaade ellu tunduvalt rohkem süvenema
Meedia- ja arvamusruumis näha olev pilt meie koduregioonist erineb suuresti sellest, mida me igapäevaelus enese ümber näeme, tõdevad Kagu-Eesti arengule pühendatud kokkusaamiste eestvedajad Põim Kama, Triin Rätsep ja Kerti Vissel.
bestmarketing.ee
Vastuolu klienditeeninduses: kliendid aina kriitilisemad, teenindajad aga entusiastlikumad
Klientide rahulolu teeninduse osas on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt, selgus Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest.
bestmarketing.ee
Everaus Kinnisvara sai uue turundus- ja müügijuhi
Selleks, et olla valmis oma potensiaali täielikult realiseerima, värbasime meeskonda pikaajalise valdkonna kogemusega turundus- ja müügijuhi, ütles Everaus Kinnisvara asutaja ja tegevjuht Janar Muttik.
bestmarketing.ee
Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks
Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
bestmarketing.ee
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia 2025: mis töötab praegu ja kuhu tasub edaspidi panustada?
Eesti ettevõtted eelistavad jätkuvalt peamise sotsiaalmeedia kanalina Facebooki, selgus Milose tegevjuhi Brit Mesipuu läbi viidud uuringust.
28.04.2025
bestmarketing.ee
Riigikogu kultuurikomisjon: ajakirjandus on kultuuri osa
Reedel toimus ERRi pressikeskuses Eesti Ajakirjanike Liidu 38. kongress, mille juhatas sisse kohtumine Riigikogu kultuurikomisjoni esimehee Liina Kersna ja liikme Vadim Belobrovtseviga.
bestmarketing.ee
Maru uus turundus- ja kommunikatsioonijuht tuleb õigusvaldkonnast
Pea üheksa aastat advokaadibüroo Sorainen palgal olnud ning viiel viimasel aastal büroo turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Kertu Ruus asus aprilli alguses tööle Maru Groupi vastloodud ametikohale.
bestmarketing.ee
Kõige elamuslikumad kampaaniad 2025
Ettevõtetel ei piisa enam pelgalt oma sõnumi edastamisest, sest tarbijad ootavad enamat – elamust. Just seetõttu ongi kõikehaarav ehk elamuslik turundus brändide ellujäämisvõitluses hädavajalikuks muutumas.
25.04.2025
bestmarketing.ee
Psühholoog: tarbija ei ole loll, kuid ta ei mõtle alati ka ratsionaalselt
Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.
bestmarketing.ee
Eestist lahkus mullu rekordarv inimesi
Eelmisel aastal rändas Eestist välja 5000 inimest rohkem kui viimase 10 aasta jooksul keskmiselt, näitavad Statistikaameti andmed.
bestmarketing.ee
Iga kolmas turundaja on töökoormuse tõttu stressis
Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust.
24.04.2025
bestmarketing.ee
Eesti rahvaarv kahanes 5000 inimese võrra
Statistikaameti andmetel elab Eestis 2025. aasta 1. jaanuari seisuga 1 369 995 inimest. Eelmisel aastal sündis 9690 inimest ja suri 15 756.
bestmarketing.ee
Elmar on absoluutselt kõigutamatu
Raadio Elmar troonib erakanalite turul nii päevases, nädalases kui ka kuises arvestuses, selgub uuringufirma Kantar Emor värskest audiotarbimise uuringust.
bestmarketing.ee
Statistika ei valeta: palgalõhe püsib suur hoolimata edusammudest
Statistikaameti andmetel oli naiste brutotunnitasu 2024. aastal 13,2% väiksem kui meestel. Aastataguse ajaga võrreldes suurenes sooline palgalõhe 0,1 protsendipunkti.
bestmarketing.ee
Tööandja pilk: mida ma päriselt otsin, kui loen turundaja CV-d?
Ühele turundusspetsialisti kohale võib kandideerida sada inimest, ent valituks osutub enamasti vaid üks. Äripäeva turundusjuht Keit Alev jagab hüva nõu, kuidas levinuimaid kandideerimislõkse vältida.
23.04.2025
bestmarketing.ee
Meta ja Apple maksavad tarbijate eksitamise eest kõrget hinda
Kuna nii Apple kui Facebooki emafirma Meta on tarbijaid ja Euroopa Liitu ninapidi vedanud, siis otsustas Euroopa Komisjon neid vastavalt 500 ja 200 miljoni euroga trahvida.
bestmarketing.ee
Daltoni tiimiga ühinesid turunduseksperdid Rauno ja Anett Kutti
Digiturunduse teerajaja Rauno Kutti ja turunduse tippspetsialist Anett Kutti tõstavad agentuuri võimekust digiturunduses ja toovad meile kliendivaate, märgib Daltoni asutaja Ivo Kallasmaa.
bestmarketing.ee
Uus reaalsus: päritolumaa enam ei müü, hind ja kvaliteet aga küll
Tarbijakäitumise värsked uuringud Eestis ja Lätis näitavad, et toidu ostmisel on mõlemas riigis peamiseks kriteeriumiks hind.
bestmarketing.ee
CASE STUDY | Liquid Death – surmavalt teistmoodi veebränd
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
bestmarketing.ee
Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama
Kui maailm tundub ettearvamatu, otsivad inimesed hetki, mis aitaksid neil endaga taas kontakti saada, sõnas reisiplatvormi Klook esindaja uut brändikampaaniat kommenteerides.