Otsing

9229 tulemust otsingule

Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.

04.10.2024
bestmarketing.ee
Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
03.10.2024
bestmarketing.ee
Õppetunnid kõige uuendusmeelsematelt brändidelt
Innovatsioon on jätkusuutliku kasvu saavutamiseks ülioluline. Nii väiksemate kui suuremate brändide puhul sõltub nende edu sellest, kuidas nad leiavad inimeste kaasamiseks uusi viise.
02.10.2024
bestmarketing.ee
Ekspertide kolm lähenemist reklaamieelarve kasutamiseks
Kolm eksperti jagasid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet oma praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas kulutada Eesti turul B2C kategoorias reklaamieelarvet summas 1000, 10 000 või 100 000 eurot kuus.
bestmarketing.ee
Aasta Kommunikatsioonijuhi konkurss ootab kandidaate
Bestmarketing.ee ja Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutavad välja Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 konkursi, kuhu ootame esitama silmapaistvaid kandidaate kuni 9. oktoobrini.
30.09.2024
bestmarketing.ee
Hannes Hamburg: finantsmudijatel on rahakaasamistes tihti enda huvid mängus
Kommunikatsiooniagentuuri Hamburg & Partnerid juht Hannes Hamburg märkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et inimesed võiksid investeerimisotsuseid langetades kriitiliselt vaadata, kes kellega seotud on ning kes mida toetab.
bestmarketing.ee
25 digiturunduse soovitust aastaks 2025
Digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2024 kogusime kokku 25 soovitust aastaks 2025. Loe, ning vaata, mida Sina saad enda töös rakendada.
27.09.2024
bestmarketing.ee
Peamised eesmärgid, mida LinkedIn konto abil saavutada võiks
Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIn ekspert Taavi Lindmaa harutab "Digiturunduse praktikumi" saates lahti LinkedIn olemuse ning jagab hulgaliselt soovitusi ning kogemusi, kuidas LinkedIni abil edu ja tähelepanu saavutada.
bestmarketing.ee
Lõi õigused lukku: Taukar kaitses enda nime ja „tutske“ kaubamärgina
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
26.09.2024
bestmarketing.ee
MBD ühendas jõud Soome reklaamiagentuuriga Julkee X Lempee
Baltimaade suurim digimeediaagentuur MBD alustas koostööd Soome reklaamiagentuuriga Julkee X Lempee, et toetada Soome ettevõtete laienemist rahvusvahelistele turgudele.
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: kuidas 1100-eurose meediaeelarvega soovitud tulemuseni jõuda?
Rimi lansseeris uue omamärgi tootesarja ning koostöös agentuuriga VAAS oli eesmärgiks mõelda välja, kuidas panna inimesed uusi tooteid piisavalt pikalt jälgima ja märkama, et need tooted hiljem ka poeriiulilt üles leida õnnestuks. Niisiis loodi Adacti abil interaktiivne mälu(mis)mäng, mis aitas 1100-eurose meediaeelarvega saavutada väga kõrged tulemused. See tõi ka kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arendus/kampaanialeht kategoorias.
25.09.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: SEO abil valdkonna võtmeotsingute globaalsesse tippu
Kui veel 2023. aasta suvel polnud Stargate Hydrogen’i veebileht peamiste märksõnadega orgaanilistes tulemustes leitav, asuti koostöös WOW Digitaliga kasvama ettevõtte orgaanilist nähtavust ja sealt saabuva liikluse ärilist tulu. Tulemus oli hämmastav – liikluse maht Google'i orgaanilisest otsingust kasvas aastaga 224.8%, konversioonide maht 93.1%. See tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu SEO kategoorias.
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: kahekordselt ületatud eesmärgini tänu integreeritud digikampaaniale
WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
24.09.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: TikTokis 100% orgaaniliselt 1,6 miljonit vaatamist
2024. aastal on Rimi koostöös agentuuriga VAAS saavutanud kõik aastaks püstitanud eesmärgid. Ja seda olukorras, kus TikToki orgaaniline tulemuslikkus on turuüleselt võrreldes 2023. aastaga langustrendis. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu branding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/ content marketing kategoorias.
bestmarketing.ee
Karl Multer: turunduses toimub põlvkonnavahetus
Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: ulatuslike kajastustega jõuti ülikõrge konversioonimäärani
Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%. Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.
23.09.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: välja müüdud toote eest maksti ka teades, et kättesaamisajani läheb aega paar kuud
The School Years soovis ePPCga koostöös turundada oma toodet Facebook Adsi abil, kasvatades seeläbi käivet ning kasumit. Alates toote lansseerimisest on Facebook Adsi kaudu genereeritud vähemalt 1,8 miljoni dollari eest tulu. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias (Instagram ja Facebook) kategoorias.
bestmarketing.ee
Ka loovagentuur pakub huvi küberkurjategijatele
Optimist Creative ei osanud pikalt arvata, et ka nendesugune loovagentuur võib pakkuda huvi küberkurjategijatele. ”Me oleme väike ettevõte, käive on paar miljonit, tööl paarkümmend inimest. Mingeid suuri ärisaladusi firmal pole ja isikuandmeid me ei halda, insenertehnilised patendid puuduvad,“ ütles ettevõtte juht Magnus Luškov.
bestmarketing.ee
Kas ka sinu müügikirjades leidub neid tüüpvigu?
Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit.
bestmarketing.ee
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 võitjad
20. septembril Fotografiskas toimunud pidulikul auhinnagalal kuulutati välja Eesti Disainiauhinnad 2024 laureaadid.
20.09.2024
bestmarketing.ee
Skuba otsib tegevjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 06.10.2024
bestmarketing.ee
Bestmarketing.ee tuli välja uue veebiga
Bestmarketingi veeb ilmus 19. septembril lugejate ette uuel kujul ning pakub lugejatele ka uusi praktilisi funktsioone.
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: mõjuisikute abil saavutati enam10-protsendiline müügkasv
Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
bestmarketing.ee
Nädala naksik: toidupoodide ketid rivaalitsesid ja kõik võitsid
Kaupluskett Prisma lisas hiljuti Tallinnas Kristiine keskuse küljele välireklaami, milles murelik poiss heidab ette: “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”
19.09.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 grand prix’ võitja case study: modernsete töövahendite oskuslik rakendamine võimaldab Atom Mobilityl tulemuslikumalt kliendini jõuda
ePPC ja Atom Mobility seadsid eesmärgi suurendada kvaliteetsete potentsiaalsete klientide arvu, vähendades samal ajal kulu, mis nende hankimisega kaasneb. Siin tuli appi AI kasutamine ning tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise ja innovaatilise digiturunduse ning ka Google’i reklaami kategooriates, samuti grand prix’.