Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.
USA uues „stsenaariumita“ tõsielusarjas hakkavad osalejad turunduskampaaniaid looma sellistele gigabrändidele nagu Samsung, Captain Morgan, Pillsbury jt.
Tähelepanu võitmine turunduses on olulisem kui kunagi varem, kuid silma paista on üha keerukam. Saates „Password – Make Marketing Fun Again“ tuuakse esile viis tugisammast, mis aitavad tarbija tähelepanu haarata ja brändi tuntust kasvatada.
Tuntud Eesti muusiku NOËP Euroopa Liidus registreerimiseks esitatud kaubamärk on sattunud vastasseisu Hispaania ettevõtte varasemate kaubamärkidega. Ettevõtjatele on antud mai lõpuni aega omavahel kokkuleppele jõuda.
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
15. aprillil asutati Tallinnas selge keele tehniline komitee ehk ekspertide kogu, mis hakkab rahvusvahelisi selge keele standardeid sobivuse korral üle võtma Eesti standarditeks.
Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
Tulemus on oluline mitte üksnes Tartu 2024 tiimile, vaid ka enam kui tuhandele kultuuriloojale, tänu kellele Euroopa kultuuripealinna aasta teoks sai, märkis Tartu 2024 kommunikatsioonijuht Armas Riives.
Kui keskastmejuhtidele ja tippspetsialistidele pakutav palk kerkis tänavu esimeses kvartalis tervelt 18,3%, siis palgapakkumiste kasv aeglustus märgatavalt muudel kontoritöödel, selgus tööportaali CVKeskus.ee kokkuvõttest.
TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Agentuuri müügitulu kahanes möödunud aastal võrreldes varasema aastaga kolmandiku võrra. Ettevõtte juhi sõnul on põhjuseks klientide tellimuste vähenemine majanduslanguse tingimustes, kus turundussektor esimesena löögi saab.
Tänapäevases infotihedas meediakeskkonnas, kus visuaalsed stiimulid konkureerivad piiratud tähelepanu nimel, muutub järjest olulisemaks sensoorse kommunikatsiooni mitmekesistamine, kirjutavad Helikuju asutajad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Muusika saadab meid kõikjal – kohvikutes, spordisaalides, kaubanduskeskustes ja ööklubides. Ent kas teadsid, et muusika ei mõjuta üksnes meeleolu, vaid ka sinu keha ja vaimset seisundit?
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.