Tark Turundus on
Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja
EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu ning ellu äratada ideed, mis aitaksid valdkonnal ja ettevõtetel kasvada.
ESIMENE KOHT:
Robert Reisman tööga
„Eestlase õudusunenägu“ (auhind 4000 eurot ning Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus)
TEINE KOHT:
Aune Past tööga
„Ilma punktita lugu“ (auhind 1500 eurot ning Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus)
KOLMAS KOHT:
Urmet Seepter tööga
„Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!“ (auhind 750 eurot ning Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus)
Seekordsel konkursil paistis ajastule omaselt silma tehisintellekti puudutavate lugude rohkus, samuti oli ohtralt eksporti ning ka turunduse/turundajate rolli käsitlevaid lugusid.
Kõiki lugusid saab tasuta lugeda SIIT.