Turundus

Lisa märksõna Minu Best Marketing voogu ja uudiskirja
Turundus
Ootamatu vastuolu: eestlased jälgivad allahindlusi, aga jätavad kingid ostmata
  • 01.12.25, 08:30
Ootamatu vastuolu: eestlased jälgivad allahindlusi, aga jätavad kingid ostmata
„Kui inimene ei defineeri end enam läbi puuduse, siis muutub tema suhe ka brändidega. Ta ei otsi kinnitust, vaid praktilisust,“ näeb Sokisahtli juht ja turundusasjatundja Piret Ilver.
  • 28.11.25, 13:45
Piret Ilver: 2025. aasta mõjuvõimsaim asi turunduses tuleb apteegist
Äripäeva ajakirjanik Mari Mets
  • 28.11.25, 12:15
Mari Mets: ära tee end tehisaruga lolliks
Pank röövis mu aega
Suur tunnustus pani Pro Optika turundusest teisiti mõtlema
  • 28.11.25, 10:46
Suur tunnustus pani Pro Optika turundusest teisiti mõtlema
Juhan Lang usub, et mõjuisik ei peaks järgima samu rangeid reegleid kui pankade analüüsiosakonnad.
  • 27.11.25, 13:20
Juhan Lang finantsinspektsiooni mõjuisikute projektist: mis probleemi üldse lahendatakse?
Coca-Cola tegi seda jälle – ja saab jälle „puid alla“
  • 26.11.25, 11:48
Coca-Cola tegi seda jälle – ja saab jälle puid alla
Citadele Baltikumi jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
  • 26.11.25, 08:04
Must reede jätab Eesti tarbija külmaks
BFMi reklaami ja suhtekorralduse eriala II kursuse tudeng Anette Tammik
  • 26.11.25, 07:42
Praktikant avastas Äripäevas turunduse tõelise palge
Žüriiliikmed vasakult: Kadri Gröön, Hando Sinisalu, Heily Aavik, Martin Tamm, Dane Tall
  • 25.11.25, 17:15
Vaata, kes on arvamuskonkursi Tark Turundus nominendid
AI on e-kauplejate uus rahamasin
  • 25.11.25, 14:47
AI on e-kauplejate uus rahamasin
Fotol vasakul Piret Viherpuu ja paremal Liina Kähri
  • 25.11.25, 11:46
„Kes parasjagu saab, see turundab“: Eesti ettevõtete nähtamatu kitsaskoht
SEB Eesti turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Silver Vohu
  • 25.11.25, 10:29
SEB valis uue meediaagentuuri
Laur Pikksaar: Sünergia vastandumise asemel – ületame põlvkondade vahelise konflikti turunduses
  • 24.11.25, 09:00
Laur Pikksaar: Sünergia vastandumise asemel – ületame põlvkondade vahelise konflikti turunduses
Eesti aknaettevõte tõestab: eksport algab mõtteviisist, mitte müügist
  • 24.11.25, 08:00
Eesti aknaettevõte tõestab: eksport algab mõtteviisist, mitte müügist
Viivika Vahi: Bränd kui strateegiline tööriist kasvamiseks
  • 24.11.25, 07:00
Viivika Vahi: Bränd kui strateegiline tööriist kasvamiseks
Andreas Unt: Eesti järgmine kasv sõltub tegevjuhtide turundusharitusest
  • 23.11.25, 12:00
Andreas Unt: Eesti järgmine kasv sõltub tegevjuhtide turundusharitusest
Angela Uuna: Tark turundus ei müü – ta kasvatab teadvust
  • 23.11.25, 10:00
Angela Uuna: Tark turundus ei müü – ta kasvatab teadvust
Andrei Liimets: Kunsti ja turunduse kohmetu kooselu ehk kuidas Eesti maailma keskmesse viia?
  • 22.11.25, 11:00
Andrei Liimets: Kunsti ja turunduse kohmetu kooselu ehk kuidas Eesti maailma keskmesse viia?
Eva Maimre: Väärtuspõhise turunduse ajastu – miks tähendus on uus konkurentsieelis
  • 22.11.25, 09:00
Eva Maimre: Väärtuspõhise turunduse ajastu – miks tähendus on uus konkurentsieelis
Ingeldrin Aug: Turundusharidus ei õpeta, kuidas müüa seda, mida ei saa osta
  • 21.11.25, 14:27
Ingeldrin Aug: Turundusharidus ei õpeta, kuidas müüa seda, mida ei saa osta
Iceland Foodsi ELi kaubamärgitaotlus kujutismärgile ICELAND
  • 21.11.25, 11:43
Euroopa Kohus: riiginimi ei saa olla kaubamärk
Leila Haugas: Eksport pole tuumafüüsika – siin on kõik lihtne!
  • 21.11.25, 08:00
Leila Haugas: Eksport pole tuumafüüsika – siin on kõik lihtne!
„Puhkame sotsiaalmeediast ja AI-st. Võtame hetke, paneme telefoni taskusse ja lähme inimeste sekka tagasi,“ soovitab VOOL Eventsi partner ja loovjuht Sten Skolimowski.
  • 21.11.25, 06:30
Sten Skolimowski: Puhkame sotsiaalmeediast ja AI-st – lähme inimeste sekka tagasi
Merily Loss: „20% vähem, mitte täisväärtuslik“
  • 20.11.25, 15:51
Merily Loss: „20% vähem, mitte täisväärtuslik“
„Kui mõttekriipsude liigkasutamisest saab uus standard, siis võib-olla vajab eesti keel väikest vastumürki,“ leiab TV3 kommunikatsioonijuht Rasmus Sinivee.
  • 20.11.25, 14:53
Rasmus Sinivee: Mõttekriipsude epideemia ehk kuidas AI muudab keelt ja turundust
McDonald’s tõestas, et logo pole vaja, kui lõhn oma töö ära teeb
  • 20.11.25, 11:52
McDonald’s tõestas, et logo pole vaja, kui lõhn oma töö ära teeb
Aktiivne turundus sillutab teed küberpetturitele
  • 20.11.25, 11:31
Aktiivne turundus sillutab teed küberpetturitele
Silvia Pärmann: Uus luksus – usaldusväärsus
  • 20.11.25, 08:00
Silvia Pärmann: Uus luksus – usaldusväärsus
Anne Muldme: Ka turunduses loeb kogemus
  • 20.11.25, 07:00
Anne Muldme: Ka turunduses loeb kogemus
Mare Vahtre: Turunduse uus kullaauk – anti-turundus
  • 19.11.25, 20:09
Mare Vahtre: Turunduse uus kullaauk – anti-turundus
Karin Kiviste: Tegudest tähenduseni – Eesti kui koostöölabor
  • 19.11.25, 16:26
Karin Kiviste: Tegudest tähenduseni – Eesti kui koostöölabor
Daisy Kiis: Turunduskanal, mida sa oled tõenäoliselt alahinnanud
  • 19.11.25, 14:44
Daisy Kiis: Turunduskanal, mida sa oled tõenäoliselt alahinnanud
Eesti Loto maja Tallinnas Hallivanamehe tänaval koos uhiuue logoga
  • 19.11.25, 13:13
„Hall ja sünge“ või „tulevikukindel“: Eesti Loto hoone uus logo kütab kirgi
„Loomesektor ei ole üksnes ühiskondlik pehme väärtus, vaid valdkond, mis ühendab tehnoloogia ja taju,“ märgib TalTechi järeldoktor-teadur Helery Tasane.
  • 19.11.25, 07:00
Helery Tasane: Loovtööstuse killustatus ja koostöövõimalused
„Võit ei tule suurest mürast, vaid sellest, kui 500 õiget inimest päriselt tunnevad, et sinu sõnum on loodud nende jaoks,“ leiab tekstibüroo Eiffel juht Kaarel Talvoja.
  • 18.11.25, 19:29
Kaarel Talvoja: Eesti turundus põeb suurriigi sündroomi – räägime kõigiga, kuid ei jõua kellegini
„Kui ettevõte mõistab, et vaja on ka venekeelset turundust, kuid neil puudub kompetentsus, siis siin oli kaks teed: loobuda turundusest vene keeles või kasutada Google Translate’i,“ sõnab turunduse asjatundja Konstantin Burõi.
  • 18.11.25, 18:06
Konstantin Burõi: Muukeelne turundus Eestis ja Balti riikides – võti lõimumisele või samm tagasi?
„Inimestena, kes töötavad iga päev sõnade ja sõnumitega, saame ja peame valima sõnu. Osutama tähelepanu. Pidama ebamugavaid vestlusi, kui näeme midagi, mis ei vasta meie organisatsiooni või ühiskonna väärtusruumile,“ leiab Eesti Tervisemuuseumi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Helen Maria Raadik.
  • 18.11.25, 17:39
Helen Maria Raadik: Kommunikatsioonijuhid ja turundajad peavad seisma vägivalla vastu
Pildil vasakult: Eneli Eljand ja Jana Tõkman
  • 18.11.25, 13:00
AI ei tee turundust lihtsamaks ilma süsteemse juurutamiseta
„Turundajad võiksid aga õppida õpetajatelt, kuidas luua tähendust ja süvenemist, mis kestab kauem kui kolm sekundit,“ leiab haridusmentor Triinu Pääsik.
  • 18.11.25, 12:52
Triinu Pääsik: Turundajad teavad, kuidas tähelepanu hoida. Õpetajad võiksid ka
„llma raamistikuta muutub turundus kiiresti kaootiliseks. Kui pole selget plaani, siis juhib päeva vaid järgmine „kiire palve“ või ootamatu trend,“ sõnab turundusekspert Mari-Liis Vaher.
  • 18.11.25, 11:35
Mari-Liis Vaher: Tark turundus algab turundajast: miks kasv vajab selgust, raamistikku ja kogukonda