Turundus

Lisa märksõna Minu Best Marketing voogu ja uudiskirja
Turundus
„Kui ettevõttes puudub turunduslik kompetents, saab praktikandi juhendajaks olla keegi väljastpoolt – spetsialist, kes aitab seada eesmärgid, siduda tegevused ettevõtte sihtidega, anda tagasisidet ja täita teadmiste lünki,“ soovitab GEEKSi sotsiaalmeedia osakonna juht Kelli Süld.
  • 05.11.25, 07:00
Kelli Süld: Turunduspraktikant ei ole tasuta tööjõud „mingiks tööks“. Punkt
„Kui meeskond suudab olla kannatlik ja otsustab head kampaaniat uuskasutada, on tulemused paremad kui esimesel korral,“ toob omast kogemusest välja Eesti Punase Risti kommunikatsiooni- ja turundusjuht Georgi Viies.
  • 04.11.25, 18:40
Georgi Viies: Ära raiska tähelepanu – turunduse 4R loob kestliku mõju
Müügipsühholoogia ekspert ja koolitaja Aira Tammemäe ning turundusekspert ja ‑strateeg Karl Multer.
  • 04.11.25, 14:00
Aira Tammemäe: sellist asja nagu turundus ei olegi olemas – kõik on müük
„Töötajad, kes tunnevad toodet või teenust kõige paremini, on tegelikult parimad saadikud, et tuua see bränd nähtavale ja kasvatada müüki,“ leiab Brandmooni juht ja koolitaja Signe Ventsel.
  • 04.11.25, 10:32
Signe Ventsel: Unusta kallis reklaam – sinu inimesed on parim turunduskanal
Tänavuse edetabeli võitja raamatute kasutajate seas on teiste seas koolilapsed.
  • 04.11.25, 08:51
Kirjastuste TOPi vallutas õpikukirjastaja
Uuring: kliendid lonkavat ostukogemust ei andesta
  • 04.11.25, 06:30
Uuring: kliendid lonkavat ostukogemust ei andesta
„Probleem pole selles, et turundajad ei oska AI-d kasutada. Probleem on selles, et nad kardavad seda õppida,“ ütleb digiärijuht Ivan Tuzov.
  • 03.11.25, 13:06
Ivan Tuzov: Turundaja 2030: hübriid või töötu
„Eesti väike turg pole piirang, pigem eelis – meil on võimalus tunda oma kliente nimepidi, mõista nende väärtusi ja rääkida nendega otse,“ leiab alushariduse pedagoog ja pereettevõtte Lapse Heaks asutaja Eneli Rahula.
  • 03.11.25, 08:00
Eneli Rahula: Autentne turundus kui Eesti väikeettevõtete suurim konkurentsieelis
Louis Vuittoni New Yorgi 5. avenüü „kohvritest fassaad“
  • 03.11.25, 07:00
Kuidas saavad võimalikuks võimatud reklaamid?
Hiiumaa Pruulikoja esindaja Liisa Maksan ja Patendiameti peadirektor Janne Andresoo
  • 31.10.25, 16:46
Eesti ettevõtted panustavad üha enam kodukeelsele nimele
„Eesti ettevõtete suurim võimalus on selles, et meid ei oodata. See annab vabaduse teha asju teisiti,“ usub Rödl & Partner Baltikumi turundusjuht Evelyn Andruškevitšus.
  • 31.10.25, 16:30
Evelyn Andruškevitšus: Mitte keegi ei oota su brändi – ja see on su suurim võimalus
„Kultuurid, mis rõhutavad pidevat ühenduses olemist ja kaasatust, soodustavad FoMO tekkimist,“ tõdeb SEB Life and Pension Baltic SE töötajakogemuse juht ja füsioterapeut Jaanika Reinmann.
  • 31.10.25, 13:28
FoMOst on saanud uus läbipõlemise allikas
Vaata 5 sammu, kuidas ärevust vähendada
„Mis oleks, kui näeme rohkem vaeva ja loome lood, millesse oleme kaasa võtnud ka ekvatoriaalinimesed?“ küsib kommunikatsioonibüroo Past ja Parnerid juht Aune Past.
  • 31.10.25, 07:00
Aune Past: Ilma punktita lugu
Tartu Ülikooli võidukas tiim
  • 30.10.25, 14:00
Millised on Eesti parimad kinoreklaamid 2025?
Vapp kaubamärgiks: ka omavalitsused on brändid
  • 30.10.25, 13:34
Vapp kaubamärgiks: ka omavalitsused on brändid
„Eksport ei alga logistikast ega lepingutest, vaid julgusest rääkida ja kuulata,“ leiab agentuuri Fontakt juht Olev Tehver.
  • 30.10.25, 13:11
Olev Tehver: Me oskame teha, aga ei julge rääkida
Eesti ekportöörid löövad häirekella
  • 30.10.25, 12:40
Eesti ekportöörid löövad häirekella
Ettevõtjad: Eesti ekspordipoliitika vajab selgemat fookust, pikaajalisemat plaani ja suuremat paindlikkust
„Kui isegi masin püüab tekitada empaatiat, siis inimesed ja ettevõtted, kes seda ei tee, jäävad veel kaugemaks,“ näeb IIZI Kindlustusmaakleri korporatiiv- ja ärikliendi turundusjuht Kadri Kalme
  • 30.10.25, 09:57
Kadri Kalme: Ma usun reklaamidesse, kuid inimestesse usun rohkem
„Alustav õppija ei oska terviku tajumise vajalikkust tihti hinnata, sest ootus on kohe midagi praktilist paremini osata,“ näeb Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum.
  • 29.10.25, 11:30
Triin Rum: AI-ajastu nõuab turundajalt terviku taju
EISi ekspordiosakonna rahvusvahelise turunduse valdkonna juht Kadri Gröön
  • 29.10.25, 08:27
Arvamuskonkursi žüriiliige Kadri Gröön: Eesti lugu müüb, kui seda õigesti rääkida
„Meil on kõik olemas, et teha maailmatasemel turundust“
MediaBrokeri äriarenduse ja innovatsiooni juht Britta Gassmann
  • 28.10.25, 17:05
MediaBrokeriga liitus kogenud turundusstrateeg
„Meil on juba olemas aeglane elu, mood, toit, reisimine, haridus, vanemlus. Miks mitte proovida ka turunduses hoogu maha võtta?“ küsib Piret Vihmar.
  • 28.10.25, 10:02
Piret Vihmar: Mis oleks, kui võtaks hoogu maha? Päriselt
Defineerime oma klienti kui turuliidrit, sest nemad tunnevad valu, mida me lahendame, ütles Tarvo Topolev.
  • 28.10.25, 09:35
Telekomi TOPi võitja: meie turunduskulu on peaaegu null, müüki teeb üks inimene
Elisa Grupi Tech IT osakonna juht Villu Teearu
  • 27.10.25, 08:45
Villu Teearu: tööandja maine kujuneb seal, kuhu turundus ei ulatu
Müügiekspert Rait Videvik
  • 27.10.25, 07:45
Rait Videvik: Müük on ettevõtte tiimisport
B2B turundusekspert ja Best Marketingi konverentside programmijuht Hando Sinisalu
  • 24.10.25, 09:04
Arvamuskonkursi žüriiliige Hando Sinisalu: ambitsiooniga on Eestis kehvad lood
„Eesti turunduse uus hoog saab tulla vaid välisturgudelt“
„ Igapäevaste tulekahjude kustutamise kõrvalt tundub strateegiale mõtlemine luksusena, kuid see on ainus viis tulekahjusid ennetada, “ leiab reklaamiagentuuri Geeks juht Roland Oskar.
  • 23.10.25, 15:19
Roland Oskar: Reklaam pole turundus. Ja just sealt algavadki probleemid
Graaflise disainistuudio Dint asutaja ja infodisainer ning infograafika õppejõud Helena Nagel
  • 23.10.25, 11:48
Helena Nagel: Palun oodake – teid juhatatakse (valesti)
LHV Kindlustuse uus müügi- ja turundusjuht Matthias Vutt
  • 23.10.25, 10:35
LHV Kindlustuse värske müügi- ja turundusjuht: niisama „sussutada“ pole mõtet
Turunduskoolitaja ja turundusajakirja RESONANTS peatoimetaja Tiina Nuum
  • 22.10.25, 16:24
Tiina Nuum: Turunduse ja tehnoloogia õnnelikust abielust on saanud „elevant ruumis“
Disainiguru Rama Gheerawo: disain on koosloomine, mitte oma tahte pealesurumine
  • 22.10.25, 13:25
Disainiguru Rama Gheerawo: disain on koosloomine, mitte oma tahte pealesurumine
Sweep. Agency. tegevjuht Sandra Ollik
  • 22.10.25, 13:15
Palga TOP 35 | Turundussektori palkade võidujooks jätkub, kasum jääb tahaplaanile
Veebiostlemine on eestlaste uus rahvussport
  • 22.10.25, 09:33
Veebiostlemine on eestlaste uus rahvussport
„Oleme jõudnud punkti, kus nii turundus- kui kommunikatsiooniteenuseid pakub igaüks, kes end vähegi sotsiaalmeediasse sisse oskab logida,“ sõnab Anna-Maria Uulma.
  • 21.10.25, 15:18
Anna-Maria Uulma: Aga tappa sa saad!
Tradehouse OÜ digiturunduse projektijuht ja Factory.Sale OÜ turunduspartner Carmen Karu
  • 21.10.25, 07:30
Carmen Karu: Mis oleks, kui igaüks ei oleks turundaja?
„Keskmisel väikeettevõtjal ehk Hunt Kriimsilmal ei ole valdkonda süvenemiseks võimalust ning tema parimaks sõbraks on pigem ChatGPT ja Canva, mille kuutasu tuleb kordades väiksem kui üks tund turundaja teenust sisse ostes,“ arutleb ettevõtja Meeri-Mall Aul.
  • 20.10.25, 18:24
Meeri-Mall Aul: Kõik muu on lihtsalt statistika
Milttoni ühiskonnasuhete konsultant Helen Tammemäe
  • 20.10.25, 09:37
UURING: Kolmandik eestlastest tajub avalikku arutelu vaenuliku ja heidutavana
„Targas turunduses jääb märkide tundmisest üksi väheks – turundajale on esitised märkidest tähtsamad, kuna neid kasutatakse klientidega kommunikeerumiseks,“ ütleb TÜ semiootika ja kultuuriteooria doktorant Sven Anderson
  • 20.10.25, 08:48
Sven Anderson: Miks tähelepanu ei müü ja kuidas tähendus aitab?
Loomemajanduse asekantsler Xenia Joost
  • 17.10.25, 15:33
Loomesektor tõestab end Eesti majanduse uue jõumootorina
„Olen nostalgiahõngulisest eskapismist sõltuvuses. Siin ravi ei ole, leevendust toob uus annus eskapismi, mille lihtsaim tarbitav viis on turundus,“ sõnab Miret Tuur.
  • 17.10.25, 09:10
Miret Tuur: Sõltuvuses nostalgiahõngulisest eskapismist