Konkurss

Lisa märksõna Minu Best Marketing voogu ja uudiskirja
Konkurss
Mare Vahtre: Turunduse uus kullaauk – anti-turundus
  • 19.11.25, 20:09
Mare Vahtre: Turunduse uus kullaauk – anti-turundus
Karin Kiviste: Tegudest tähenduseni – Eesti kui koostöölabor
  • 19.11.25, 16:26
Karin Kiviste: Tegudest tähenduseni – Eesti kui koostöölabor
Daisy Kiis: Turunduskanal, mida sa oled tõenäoliselt alahinnanud
  • 19.11.25, 14:44
Daisy Kiis: Turunduskanal, mida sa oled tõenäoliselt alahinnanud
„Loomesektor ei ole üksnes ühiskondlik pehme väärtus, vaid valdkond, mis ühendab tehnoloogia ja taju,“ märgib TalTechi järeldoktor-teadur Helery Tasane.
  • 19.11.25, 07:00
Helery Tasane: Loovtööstuse killustatus ja koostöövõimalused
„Võit ei tule suurest mürast, vaid sellest, kui 500 õiget inimest päriselt tunnevad, et sinu sõnum on loodud nende jaoks,“ leiab tekstibüroo Eiffel juht Kaarel Talvoja.
  • 18.11.25, 19:29
Kaarel Talvoja: Eesti turundus põeb suurriigi sündroomi – räägime kõigiga, kuid ei jõua kellegini
„Kui ettevõte mõistab, et vaja on ka venekeelset turundust, kuid neil puudub kompetentsus, siis siin oli kaks teed: loobuda turundusest vene keeles või kasutada Google Translate’i,“ sõnab turunduse asjatundja Konstantin Burõi.
  • 18.11.25, 18:06
Konstantin Burõi: Muukeelne turundus Eestis ja Balti riikides – võti lõimumisele või samm tagasi?
„Inimestena, kes töötavad iga päev sõnade ja sõnumitega, saame ja peame valima sõnu. Osutama tähelepanu. Pidama ebamugavaid vestlusi, kui näeme midagi, mis ei vasta meie organisatsiooni või ühiskonna väärtusruumile,“ leiab Eesti Tervisemuuseumi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Helen Maria Raadik.
  • 18.11.25, 17:39
Helen Maria Raadik: Kommunikatsioonijuhid ja turundajad peavad seisma vägivalla vastu
„Turundajad võiksid aga õppida õpetajatelt, kuidas luua tähendust ja süvenemist, mis kestab kauem kui kolm sekundit,“ leiab haridusmentor Triinu Pääsik.
  • 18.11.25, 12:52
Triinu Pääsik: Turundajad teavad, kuidas tähelepanu hoida. Õpetajad võiksid ka
„llma raamistikuta muutub turundus kiiresti kaootiliseks. Kui pole selget plaani, siis juhib päeva vaid järgmine „kiire palve“ või ootamatu trend,“ sõnab turundusekspert Mari-Liis Vaher.
  • 18.11.25, 11:35
Mari-Liis Vaher: Tark turundus algab turundajast: miks kasv vajab selgust, raamistikku ja kogukonda
„Monokultuur ei tähenda, et keegi teeks midagi valesti. Vastupidi – kõik teevad õigesti. See aga võibki olla probleem,“ leiab Convertali partner ja digiteenuste juht Christina Värno.
  • 18.11.25, 07:30
Christina Värno: Mõtlemine algab sealt, kus lõppeb enesetsensuur
Foto näituse „Ema süda“ avamiselt 14. novembril 2024 T1 keskuses
  • 17.11.25, 13:27
Näitus „Ema süda“ jõudis Euroopa kommunikatsiooni- ja loovuskonkursi finaali
„Kui päriselt investeerida kvaliteetsesse SEO-sse, saab tulemuseks olla ka topeltkasu – mitte ainult Google otsingutulemustes domineerimine, vaid ka erinevates AI tööriistades väljatulemine,“ sõnab SEO strateeg Kati Lahtmets.
  • 17.11.25, 07:45
Kati Lahtmets: SEO on surnud, elagu SEO!
Eesti pälvis esimese riigina mainekal kohaturunduse konkursil 2 auhinda
  • 17.11.25, 07:17
Eesti pälvis esimese riigina mainekal kohaturunduse konkursil 2 auhinda
„Kuidas saame oodata, et turundus, reklaam ja kommunikatsioon aitaksid kasvatada meie ettevõtete ekspordipotentsiaali või kujuneksid ise eksportivaks sektoriks, kui riiklikult ostame loovlahendusi endiselt peamiselt hinna järgi?“ küsib kommunikatsiooni asjatundja Anniki Leppik.
  • 16.11.25, 15:00
Anniki Leppik: Loovlahendusi ei peaks ostma nagu kruvisid ehituspoest
„Vanasti oli ütlus, et halba toodet ei tapa miski paremini kui hea turundus. Tänane ekvivalent sellele võiks olla, et kasvu ei tapa miski paremini kui AI kasutamine ilma strateegiata,“ arvab SALESmanago konsultant Märt Jõesaar.
  • 16.11.25, 13:00
Märt Jõesaar: Turundus ei ole tähelepanu, vaid lojaalsusäri
„Turundaja peab minema välja ja reaalselt nägema, kuulama ja tunnetama seda tarbijat, kellele ta toodet loob ja turundab,“ leiab brändi- ja kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.
  • 16.11.25, 11:00
Evelin Ojamets: Kuidas loovus tulevikuturunduse heaks tööle panna?
„Kas masin suudab päriselt aru saada, miks eestlane seab jõululauale verivorsti ja miks pelmeenireklaam siinkohal ei tööta, isegi kui kuskil mujal on see täiesti aktsepteeritav?“ küsib Newera Eventsi partner Kristi Kaarenperk.
  • 16.11.25, 09:00
Kristi Kaarenperk: Kas julgeme jääda inimesteks?
„Selleks, et ühiskonnas turunduse rolli tõsta, tuleks esmalt hakata sellest rääkima natuke teistmoodi ning tutvustada turundusliku mõtlemise laiemat vaatenurka,“ leiab eAgronomi turundusjuht Silver Bohl.
  • 16.11.25, 08:47
Silver Bohl: Turundust on tehtud küll, aga nüüd on aeg mõelda ka nagu turundaja
„Tasustamata „proovitöö“ annab sõnumi, et loominguline töö pole päris töö, vaid midagi, mida võib proovida, testida ja kõrvale heita,“ sõnab BrandNewDay partner ja disainer, nin Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor erialajuht ja õppejõud  Ranno Päi.
  • 16.11.25, 07:30
Ranno Päi: Riigihange või tasuta ideekorje?
„Juhtkonna roll strateegilises turunduses on määratleda brändi positsioneerimine ja konkurentsieelis ning tagada, et lubadus on peegeldatud eesmärkides, tööprotsessides ja mõõdikutes läbi kogu ettevõtte,“ leiab turundusstrateeg
 Evelyn Korrol.
  • 15.11.25, 18:35
Evelyn Korrol: Kas me ise pidurdame oma kasvu?
„Aateline mõte kasutada kõigeks vaid oma pead ei päästa maailma – maailm kasvab „tänutäheks“ sinust mööda,“ leiab loovagentuuri Topeltklikk ja koolitusplatvormi Mastaap asutaja Kristofer Järvelaht.
  • 15.11.25, 15:03
Kristofer Järvelaht: Miks minna otse, kui saab ka ringiga?
„Selle asemel, et kasutada AI-d pelgalt tekstide viimistlemiseks, peaksime hakkama kasutama seda analüütiku, kliendi ja strateegilise partnerina,“ leiab ärianalüütik-koolitaja Eneli Eljand.
  • 15.11.25, 14:29
Eneli Eljand: Kuidas eristuda AI ajastul?
„Hea algus on koos terve ettevõttega üle vaadata brändi väärtused ning kuidas neid rohujuure tasandil edasi anda,“ soovitab LinkedIn’i ja B2B turunduse spetsialist Maarian Toom.
  • 15.11.25, 13:51
Maarian Toom: Turundus üksi ei kasvata ühtegi brändi
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht Triin Ärma.
  • 15.11.25, 10:15
Triin Ärma: Õhuvõngutajate ja mesijutu puhujate kaitseks
„Turundus väikese koha ettevõttena ei tähenda, et pead võistlema suurtega. Vastupidi – sa saad teha seda, mida nemad ei suuda,“ kirjutab ettevõtja Maris Okatova.
  • 14.11.25, 15:52
Maris Okatova: Turundus väikeses kohas on suur kunst?
„Küsimus usaldusest on turunduses ja kommunikatsioonis täna kesksel kohal,“ sõnab Tartu Ülikooli turundus- ja kommunikatsioonijuht Viivika Eljand.
  • 14.11.25, 08:30
Viivika Eljand: Kuidas TI-hüppe ajastul inimlik puudutus alles jätta?
„Tugev turunduskommunikatsioon ei sünni pehmes nõustamises, vaid vastakates arvamustes. See aga vajab toetavat õhkkonda,“ sõnab Estateguru kommunikatsioonijuht Uko Urb.
  • 14.11.25, 06:30
Uko Urb: Rohkem vaidlemist!
„Isemõtlemine ainult professionaalne oskus, vaid ka meie loovtööstuse jätkusuutlikkuse küsimus,“ leiab HARNO kommunikatsiooni- ja turundusüksuse juht
 Merje Talvik.
  • 13.11.25, 15:40
Merje Talvik: Vaid ise mõeldes on turundaja vaba
„Mõistkem, et juhi nähtavus ei ole edevus, vaid hoopiski ettevõtte suurim usaldusinvesteering,“ soovitab B2B spetsialist ja LinkedIn valdkonna suuna juht Maret Tigasing.
  • 13.11.25, 14:11
Maret Tigasing: Eesti ettevõtteid juhivad nähtamatud juhid
„Kui arvad, et täna on turunduses tööd palju, siis oota vaid, elu alles hakkab kiireks minema. Tarbijate ostuteekond on taaskord läbimas fundamentaalset muutust,“ hoiatab CV Keskuse turundusjuht Henry Auväärt.
  • 13.11.25, 10:02
Henry Auväärt: Turundus ei ole mugav amet, kus saab postituste eest suurt palka
„Kultuur ei ole turunduse vastand, vaid tema kõrgem kool. Kui turundus suudab luua sama ausat ja sügavat kontakti, nagu teater loob oma publikuga, hakkab ta ka ise paranema,“ usub Jaan Naaber.
  • 13.11.25, 09:13
Jaan Naaber: Turundus, mis kuulab inimest
„Nagu öeldakse, siis läheb 50% turunduseelarvest kaotsi ja kui ei tea, kumb pool, aitab just turundustegevuste mõõtmine seda % oluliselt parandada,“ sõnab digiturunduse õppejõud Veiko Ristissaar.
  • 12.11.25, 15:38
Veiko Ristissaar: Turundus ilma mõõdikuteta on nagu sõit ilma sihtpunktita
„Kas mõõdame turunduses seda, mis tegelikult loeb või hoopis seda, mida on mugavam mõõta?“ küsib Havas Media juht Ailar Jüriado.
  • 12.11.25, 14:01
Ailar Jüriado: Tähelepanu võib olla turunduse kõige olulisem valuuta
„Meil on vaja süsteemset lähenemist – turunduse pädevusraamistikku, mis aitab aru saada, millest räägime, kui ütleme „turundus“,“ leiab FRESHflow Studio juht Anneli Laines-Ensling.
  • 12.11.25, 07:00
Anneli Laines-Ensling: Turunduse identiteedikriis
„Liiga sageli pannakse turundusjuht lihtsalt „reklaamima“, jagamata talle olulisi sisendeid,“ sõnab Target Media juht Andreas Hõlpus.
  • 11.11.25, 10:05
Andreas Hõlpus: Kas ettevõtte omanikud usaldavad turundusjuhti piisavalt?
„Üha enam tundub mulle, et SEO turunduses on kui matemaatika koolis. Midagi, mis juba eos endale raskeks mõeldakse,“ sõnab startup -turundaja ja SEO lektor Ave Annuk.
  • 11.11.25, 08:30
Ave Annuk: Ilus, aga nähtamatu?
„Kui turg ise kinnitab müüti, et „üks teeb kõik“, siis pole ime, et tööandjad ootavadki imetegijat,“ sõnab GEEKSi sotsiaalmeedia spetsialist Marelle Keedas.
  • 10.11.25, 11:46
Marelle Keedas: „Sotsiaalmeedia spetsialist, auuu…, kus oled?“
„Iga kord, kui bränd „optimeerib“ oma nähtavust kümnete tuhandete kuvamiste kaudu, suureneb ka nähtamatu CO₂ jalajälg,“ sõnab loovprojektijuht Karin Maranik.
  • 10.11.25, 07:15
Karin Maranik: Digitaalne turundus ei ole nii roheline ega tõhus, kui tundub
„Millal Eesti tööstusettevõtetes turundust lõpuks prioriseerima hakatakse?“ küsib Molivery juht Taavi Altpuu.
  • 07.11.25, 08:00
Taavi Altpuu: Masinad on valmis – nüüd on turundajate kord
„Turundajad peavad oskama samuti rääkida juhtide keelt,“ leiab Vapiano Baltikumi ja Soome brändijuht, BodyBlendz Estonia ning Kataare Design asutaja Katrin Aare.
  • 06.11.25, 14:38
Katrin Aare: Kui bränd ei too kohe müüki, kas ta üldse töötab?