22. juuni
Rimi on üle Baltikumi suurelt ette võtnud keskkonnasäästmise pakendite, süsinikdioksiidi ja toiduraiskamise vähendamise näol. Olles ise eeskujuks, soovivad nad kampaaniaga ka tarbijaid sellesse käitumismustrisse kaasata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Värska Vee juht Urmas Jõgeva rääkis Äripäeva hommikuprogrammis, kuidas päike ja kuum ilm on parimad müügimehed, pannes suurema fookuse logistikale, et ei tekiks tarneauke.
NHL ning Olympic Entertainment Group (OEG) koos Baltikumi juhtiva spordiennustuse brändiga OlyBet andsid täna teada koostöölepingust, millega hokiliiga NHL ametlikuks spordiennustuse partneriks saab Eestis, Lätis ja Leedus OlyBet.
Eesti juhtiva ilutoodete jae- ja hulgimüüja Tradehouse'i tegevjuhi ametikohale asub alates juulist Laura Kuldkepp, kes naaseb ettevõttesse pärast hiljutist BaltCap’i enamusosaluse omandamist, et viia ellu omanike plaanid laieneda uutele turgudele.
Kantar Emor uuris tänavu viiendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meelepärasemad brändid toidu- ja joogikategoorias. Brändide üldedetabeli tipust taandunud maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt esikohal.
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700