• 03.07.25, 10:25

Pealinna noorte tähelepanu ei püüa ainult telefoniekraanilt – digiekraanid linnaruumis töötavad samuti

Noored märkavad ja jätavad digiekraanidelt nähtu keskmisest oluliselt paremini meelde, näitas Intense growth HUBi ja Dscreensi poolt läbi viidud üle-eestiline uuring.
Pealinna noorte tähelepanu ei püüa ainult telefoniekraanilt – digiekraanid linnaruumis töötavad samuti
  • Foto: Intense growth HUB
  • Keskmiselt mäletas 31% Tallinna noortest digiekraanidelt nähtuid kampaaniaid
  • Linnaruumis liikudes otsib noor pilguga „säravat“ asendust telefoniekraanile
  • Visuaal olgu selge: sõnum, logo, CTA
  • Läbimõeldud visuaali ja hea planeeringuga on välimeedia kontaktihind väga soodne

Seotud lood

Uudised
  • 30.06.25, 12:46
Triin Agan Tommy Cashi kampaaniast: Eesti Loto oli nii nähtamatu, et pilti tulek šokeeris
Eesti Loto värske juht Triin Agan plaanib ettevõtte üldsusest senisest enam nähtavaks teha ja saavutas selle esimese, Tommy Cashiga tehtud kampaaniaga. Aganile õpetas see piire tunnetama ja näitas, et kampaania tekitatud šokk võis tulla lotofirma senisest nähtamatusest.
Uudised
  • 30.05.25, 15:42
Joel Volkov: reklaamindus on omal kombel polariseerunud
Loomingu kõrval domineerib meedia, mistõttu räägitakse pidevalt numbritest ja efektiivistamisest – sealjuures on väärtuspõhine juhtimine jäänud tagaplaanile, sõnab loovagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Uudised
  • 20.06.25, 12:12
CASE STUDY | Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad
Mittetulundus- ja heategevusorganisatsioonide turundus ja reklaamid ei mängi samade reeglitega nagu kommertsreklaam. Siin ei piisa humoorika video ja soodushinna näitamisest.
Uudised
  • 20.05.25, 13:35
Eesti Loto turunduspanused: noorte kõnetamisele kulub märkimisväärne summa
Raha läheb rebrändingule, Tommy Cashi kampaaniale ja kogukonna projektile
Viimased uuringud näitavad, et Eesti Loto brändi tugevus on nooremate sihtgruppide hulgas tuntavalt vähenenud, toob välja tegevjuht Triin Agan.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele