• 30.05.25, 15:42

Joel Volkov: reklaamindus on omal kombel polariseerunud

Loomingu kõrval domineerib meedia, mistõttu räägitakse pidevalt numbritest ja efektiivistamisest – sealjuures on väärtuspõhine juhtimine jäänud tagaplaanile, sõnab loovagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov ütleb, et juhatuse esimehena sekkub ta ärisse ja numbritesse pigem vähe. „Peaks rohkem, aga see veidi segab mind. Siis ma hakkan raha peale mõtlema ja kuna ma olen hästi ahne inimene, hakkab raha mind drive ’ima. Parem hoian sellest natuke eemale.“
  • Joel Volkov ütleb, et juhatuse esimehena sekkub ta ärisse ja numbritesse pigem vähe. „Peaks rohkem, aga see veidi segab mind. Siis ma hakkan raha peale mõtlema ja kuna ma olen hästi ahne inimene, hakkab raha mind drive ’ima. Parem hoian sellest natuke eemale.“
  • Foto: Julia Laidvee
Tank loodi üheksakümnendatel ehk ajal, mil värskelt taasiseseisvunud Eestis valitses teatav kaos. Seevastu reklaamimaailm õitses täies vabaduses ja hulljulgete ning teisitimõtlevate noorte looming sellega ühes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.25, 13:25
Disainer kaosest brändinguturul: agentuurid teevad praaki, aga keegi küsimusi ei küsi
Lisatud nõuanded, mida tähele panna tasub
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Majandustulemused
  • 30.05.25, 08:27
Tööjõukulude kasv viis Nobel Digitali kahjumisse
Agentuuri tööjõukulud suurenesid möödunud aastal kokku 247 000 euro võrra ehk ca 20%, toob Nobel Digitali juht Kristiina Tukk välja.
Majandustulemused
  • 26.05.25, 12:15
Olga Peresild: meie kasv peegeldab hästi kogu Eesti meediaturu arengut
„Me ei usu kärpimispõhisesse efektiivsusesse.“
Suurima panuse EssenceMediacom Estonia käibesse andsid jaekaubandus ja FMCG-sektor – valdkonnad, kus reklaamiaktiivsus püsib kõrge ning kus kliendid vajavad korraga nii strateegilist nõu kui operatiivset elluviimist, märgib agentuuri tegevjuht Olga Peresild.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele