Joel Volkov: reklaamindus on omal kombel polariseerunud
Loomingu kõrval domineerib meedia, mistõttu räägitakse pidevalt numbritest ja efektiivistamisest – sealjuures on väärtuspõhine juhtimine jäänud tagaplaanile, sõnab loovagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov ütleb, et juhatuse esimehena sekkub ta ärisse ja numbritesse pigem vähe. „Peaks rohkem, aga see veidi segab mind. Siis ma hakkan raha peale mõtlema ja kuna ma olen hästi ahne inimene, hakkab raha mind drive ’ima. Parem hoian sellest natuke eemale.“
Foto: Julia Laidvee
Tank loodi üheksakümnendatel ehk ajal, mil värskelt taasiseseisvunud Eestis valitses teatav kaos. Seevastu reklaamimaailm õitses täies vabaduses ja hulljulgete ning teisitimõtlevate noorte looming sellega ühes.
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Suurima panuse EssenceMediacom Estonia käibesse andsid jaekaubandus ja FMCG-sektor – valdkonnad, kus reklaamiaktiivsus püsib kõrge ning kus kliendid vajavad korraga nii strateegilist nõu kui operatiivset elluviimist, märgib agentuuri tegevjuht Olga Peresild.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.