Disainer kaosest brändinguturul: agentuurid teevad praaki, aga keegi küsimusi ei küsi
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
„Kuna mina Eesti disainerite eliiti ei kuulu, siis on mul võimalus teatud kohtades otsekohesem olla,“ ütleb disainer Gert Köster.
Brändingule pühendunud disainer Gert Köster, kelle käe all on 25 tegutsemisaasta jooksul valminud lugematu hulk ettevõtete logosid ja tunnusgraafikat, näeb selles vallas ikka ja jälle samu probleeme.
Alates selle aasta algusest on SEB Pank kasutanud oma reklaamides senise erkrohelise asemel uut korporatiivvärvi, mis võetakse järk-järgult kasutusse kõikidel panga koduturgudel.
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.