• 20.05.25, 13:35

Eesti Loto turunduspanused: noorte kõnetamisele kulub märkimisväärne summa

Viimased uuringud näitavad, et Eesti Loto brändi tugevus on nooremate sihtgruppide hulgas tuntavalt vähenenud, toob välja tegevjuht Triin Agan.
Eesti Loto maja uut logo ootamas
  • Eesti Loto maja uut logo ootamas
  • Foto: Linkedin.com/reelikaein
Eesti Loto on viimati ohtralt tähelepanu pälvinud nii oma maja külge kinnitatud ajutise logo kui ka Tommy Cashi osalusel valminud kampaaniavideoga.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.25, 09:14
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia 2025: mis töötab praegu ja kuhu tasub edaspidi panustada?
Eesti ettevõtted eelistavad jätkuvalt peamise sotsiaalmeedia kanalina Facebooki, selgus Milose tegevjuhi Brit Mesipuu läbi viidud uuringust.
Uudised
  • 09.04.25, 13:46
Omniva animeeritud sotsiaalmeedia postitus kompas halli ala piire
Omniva otsustas postituse maha võtta
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Uudised
  • 04.12.24, 13:44
Avaliku sektori asutuste turunduseelarved: ülikoolid panustavad enim
Tartu Ülikooli turunduse ja kommunikatsiooni eelarve oli 2024. aastal kokku 392 200 eurot, samasse suurusjärku jääb ka 2025. aasta eelarve, märkis Tartu Ülikooli turundusjuht Karl Vetemaa.
Uudised
  • 14.02.25, 11:27
Kuidas teha turundust, kui kliendi rahakotis tuul puhub?
Ei ole saladus, et kõik me turundajatena tahaksime teha turunduskampaaniaid, kus klient silma paistaks ning tema bränd tuntust ja edukust koguks – paraku on selleks vaja ka eelarvet, kirjutab reklaamiagentuuri KRIIT projektijuht Konstantin Burõi.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele