Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Tartu Ülikooli turunduse ja kommunikatsiooni eelarve oli 2024. aastal kokku 392 200 eurot, samasse suurusjärku jääb ka 2025. aasta eelarve, märkis Tartu Ülikooli turundusjuht Karl Vetemaa.
Ei ole saladus, et kõik me turundajatena tahaksime teha turunduskampaaniaid, kus klient silma paistaks ning tema bränd tuntust ja edukust koguks – paraku on selleks vaja ka eelarvet, kirjutab reklaamiagentuuri KRIIT projektijuht Konstantin Burõi.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?