Uuringus „Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2025“ osales 231 ettevõtet, kellest enim vastajaid tuli jaekaubanduse valdkonnast, moodustades 17,7% kõigist uuringus osalenutest. Teisel kohal oli reklaami- ja turundussektor, millele järgnes hariduse, koolituse ja konsultatsioonide valdkond – mõlemad 13,9% osakaaluga.
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.