Omniva animeeritud sotsiaalmeedia postitus kompas halli ala piire
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Tegemist on animatsiooniga, milles tutvustatakse Omniva erinevaid tegevusi ühe päeva lõikes. Video põhineb äratuntavalt kultusanimatsioonil „The Simpsons“ (eesti k. – Simpsonid).
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.
RMK-le sobis see, et saan sõidab tagurpidi ja inimene istub valepidi looma seljas, ideaalselt. Ka lendama pani inimesi AI ise, sõnas RMK turundusjuht Anu Lill.
Kliendid küsivad üha enam, kas Euroopa Liidu uus AI määrus puudutab ka neid ning kust ja kuidas võiks pihta hakata, kinnitatakse advokaadibüroost Cobalt.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.