• 20.06.25, 12:12

CASE STUDY| Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad

Mittetulundus- ja heategevusorganisatsioonide turundus ja reklaamid ei mängi samade reeglitega nagu kommertsreklaam. Siin ei piisa humoorika video ja soodushinna näitamisest. Eesmärk on liigutada mägesid ja muuta maailma. Tuleb panna inimesed kasvõi korraks mõtlema. Reklaami vaataja on vaja tõmmata mugavustsoonist välja. Panna mõtlema muule, kui oma peavalule ja seeläbi saada vaataja tegutsema, annetama, jagama, või lihtsalt hoolima.
CASE STUDY| Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad
Aga kuidas jääda silma maailmas, kus igas suunas vilguvad reklaamid ja uudisvoog uputab emotsioonid kiiresti enda alla? Sellele küsimusele annavad värvika vastuse kolm kampaaniat, mis pälvisid tähelepanu mais toimunud Kiievi rahvusvahelisel reklaamifestivalil (KIAF). Kampaaniad, mis näitavad, kuidas loomingulised ja ebatavalised lähenemised suudavad müra läbi murda ja mittetulundusorganisatsioonidele märkimisväärset mõju avaldada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele