CASE STUDY | Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad
Mittetulundus- ja heategevusorganisatsioonide turundus ja reklaamid ei mängi samade reeglitega nagu kommertsreklaam. Siin ei piisa humoorika video ja soodushinna näitamisest.
Eesmärk on liigutada mägesid ja muuta maailma. Tuleb panna inimesed kasvõi korraks mõtlema. Reklaami vaataja on vaja tõmmata mugavustsoonist välja. Panna mõtlema muule, kui oma peavalule ja seeläbi saada vaataja tegutsema, annetama, jagama, või lihtsalt hoolima.
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.