• 20.06.25, 12:12

CASE STUDY | Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad

Mittetulundus- ja heategevusorganisatsioonide turundus ja reklaamid ei mängi samade reeglitega nagu kommertsreklaam. Siin ei piisa humoorika video ja soodushinna näitamisest.
CASE STUDY | Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad
Eesmärk on liigutada mägesid ja muuta maailma. Tuleb panna inimesed kasvõi korraks mõtlema. Reklaami vaataja on vaja tõmmata mugavustsoonist välja. Panna mõtlema muule, kui oma peavalule ja seeläbi saada vaataja tegutsema, annetama, jagama, või lihtsalt hoolima.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.25, 11:01
CASE STUDY | Hiltoni 10-minutiline tiktok pani pikemaks peatuma
„Kes üldse vaataks 10-minutilist TikTokki?“ küsiti sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses. Hilton otsustas selle vastuolu täiel määral ära kasutada.
Uudised
  • 21.05.25, 11:42
CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Uudised
  • 08.05.25, 12:41
CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Uudised
  • 23.04.25, 10:32
CASE STUDY | Liquid Death – surmavalt teistmoodi veebränd
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele