• 05.06.25, 11:01

CASE STUDY | Hiltoni 10-minutiline tiktok pani pikemaks peatuma

„Kes üldse vaataks 10-minutilist TikTokki?“ küsiti sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses. Hilton otsustas selle vastuolu täiel määral ära kasutada.
CASE STUDY | Hiltoni 10-minutiline tiktok pani pikemaks peatuma
  • Foto: Kuvatõmmis/Facebook@Hilton
2022. aasta suvel tutvustas Hilton Hotels & Resorts oma globaalset brändi platvormi „Hilton. For the Stay“, mis seadis keskmesse mõtte, et hotell ei ole pelgalt ööbimiskoht, vaid oluline osa kogu reisikogemusest. Uus strateegia vastandati levinud arusaamale, et hotell on vaid praktiline vajadus – Hilton tahtis rõhutada, et just kuidas ja kus inimene peatub, kujundab kogu reisi olemuse. Selle raames käivitati ka kampaania „It Matters Where You Stay“, mis kasutas huumorit ja kultuurilisi ikoone, sealhulgas Paris Hiltonit, et näidata, kui palju mõjutab majutuskoht reisi emotsionaalset väärtust.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.25, 11:42
CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Uudised
  • 08.05.25, 12:41
CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Uudised
  • 23.04.25, 10:32
CASE STUDY | Liquid Death – surmavalt teistmoodi veebränd
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
Uudised
  • 16.04.25, 12:28
CASE STUDY | SEB Pank läheneb ettevõtjatele naivismi abil
Alustavate ettevõtjate äriplaanid ja finantsprognoosid on tihtilugu armsalt naiivsed, nendib SEB Panga ärikliendi turunduse segmendi juht Mari Konsap.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele