CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Costco on tuntud oma liikmelisuse mudeli poolest. See tähendab, et kui tahad Costcos häid diile saada, siis tuleb seal ostlemiseks aastamaksu maksta. Esimene Costco hulghindade ja pakkumiste kauplusladu avati 1983. aastal USAs. Üsna varsti hakati kärudelt poe sissekäigu ees pakkuma hot dog’i ja joogi kombot vaid 1,5 USA dollari eest. Mugav ja soodne amps Costco liikmetele ostlemise kõrvale.
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.