• 08.05.25, 12:41

CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia

Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
  • Foto: Piret Ilver
Costco on tuntud oma liikmelisuse mudeli poolest. See tähendab, et kui tahad Costcos häid diile saada, siis tuleb seal ostlemiseks aastamaksu maksta. Esimene Costco hulghindade ja pakkumiste kauplusladu avati 1983. aastal USAs. Üsna varsti hakati kärudelt poe sissekäigu ees pakkuma hot dog’i ja joogi kombot vaid 1,5 USA dollari eest. Mugav ja soodne amps Costco liikmetele ostlemise kõrvale.

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.25, 10:32
CASE STUDY | Liquid Death – surmavalt teistmoodi veebränd
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
Uudised
  • 16.04.25, 12:28
CASE STUDY | SEB Pank läheneb ettevõtjatele naivismi abil
Alustavate ettevõtjate äriplaanid ja finantsprognoosid on tihtilugu armsalt naiivsed, nendib SEB Panga ärikliendi turunduse segmendi juht Mari Konsap.
Uudised
  • 06.03.25, 11:49
CASE STUDY | SmartPosti rebrändingu tulem: ühtne identiteet Baltikumist Skandinaaviani
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
Uudised
  • 10.04.25, 11:25
CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele