• 06.03.25, 11:49

CASE STUDY | SmartPosti rebrändingu tulem: ühtne identiteet Baltikumist Skandinaaviani

SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm
  • SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm Foto: Maksim Toome
Rebranding oli samm, mille eesmärgiks oli ühtlustada Smartpost Itella oma emaettvõtte Posti grupiga, et pakkuda nii lõpptarbijale kui koostööpartneritele paremat ja terviklikumat teenust Baltikumist Skandinaaviani.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.25, 11:34
Bolt uuendas visuaalset identiteeti
Seejuures viidi uuendus läbi ettevõtte disainitiimiga ilma välist abi kasutamata, hoides sellega kokku mitusada tuhat eurot.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
Saated
  • 28.01.25, 14:00
Brändide ellujäämisõpetus: noored, trendid ja järjepidev turundus
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad nendega kohanduda jõuavad? "Eetris on turundusuudised" saates on külas Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann, kes jagavad oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Uudised
  • 11.12.24, 16:19
CASE STUDY | Passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele