CASE STUDY | SmartPosti rebrändingu tulem: ühtne identiteet Baltikumist Skandinaaviani
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm räägib, kuidas Smartpost Itella muutus SmartPostiks ja millised olid kõige olulisemad eesmärgid, riskid ja õppetunnid taolise mahuka projekti käigus.
SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm
Foto: Maksim Toome
Rebranding oli samm, mille eesmärgiks oli ühtlustada Smartpost Itella oma emaettvõtte Posti grupiga, et pakkuda nii lõpptarbijale kui koostööpartneritele paremat ja terviklikumat teenust Baltikumist Skandinaaviani.
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad nendega kohanduda jõuavad? "Eetris on turundusuudised" saates on külas Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann, kes jagavad oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.