CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Graubünden on Šveitsi suurim kanton – pindalalt ligikaudu 7100 km² –, kuid vaatamata oma suurusele jäi see aastaid turismivaldkonnas tahaplaanile. Piirkonna loodus on vapustav: leidub liustikke, kõrgalpi aasasid, sügavaid orgusid ja rohkelt matkaradu. Ometi eelistati 2010. aastate alguses turismis alati teisi.
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.