• 21.05.25, 11:42

CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale

Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale
  • Foto: Freepik
Graubünden on Šveitsi suurim kanton – pindalalt ligikaudu 7100 km² –, kuid vaatamata oma suurusele jäi see aastaid turismivaldkonnas tahaplaanile. Piirkonna loodus on vapustav: leidub liustikke, kõrgalpi aasasid, sügavaid orgusid ja rohkelt matkaradu. Ometi eelistati 2010. aastate alguses turismis alati teisi.

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.25, 10:32
CASE STUDY | Liquid Death – surmavalt teistmoodi veebränd
Joogivee pudelil on poeriiulil reeglina raske silma paista. Enamus veebrände kasutab sarnast visuaali: mäed, allikad, loodus – ehk „puhas ja rahulik“. Sõnum on alati sama: vesi on tervislik ja tasakaalukas valik.
Uudised
  • 08.05.25, 12:41
CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Uudised
  • 10.04.25, 11:25
CASE STUDY | Bränd kustutas oma sotsiaalmeediakontod – mis sai edasi?
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Uudised
  • 04.03.25, 07:10
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele