• 28.11.25, 13:45

Piret Ilver: 2025. aasta mõjuvõimsaim asi turunduses tuleb apteegist

Selle aasta suurim muutus turunduses ei sünni agentuuris ega algoritmis. Meie tööd ei raputa uued sotsmeediaplatvormid ega ka järjekordne AI-tööriist. Muutus sünnib meie silme all ja siinsamas, nurgapealses kogukonna apteegis, leiab Sokisahtli juht Piret Ilver.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

„Kui inimene ei defineeri end enam läbi puuduse, siis muutub tema suhe ka brändidega. Ta ei otsi kinnitust, vaid praktilisust,“ näeb Sokisahtli juht ja turundusasjatundja Piret Ilver.
  • „Kui inimene ei defineeri end enam läbi puuduse, siis muutub tema suhe ka brändidega. Ta ei otsi kinnitust, vaid praktilisust,“ näeb Sokisahtli juht ja turundusasjatundja Piret Ilver.
  • Foto: Erakogu
Proviisoriproua või apteekrihärra mõjutab turundusinimeste tööelu rohkem kui mõni konverents või trendiraport. Ozempic ja teised kaalulangetusravimid on pööranud märkamatult pea peale selle, kuidas inimesed end tunnevad. See on muutumas ja seeläbi muutub ka tarbijate suhe brändide ja turundusega.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.25, 14:01
Raha räägib. Loovus sosistab. Turunduskonverents Password 2026 annab hääle mõlemale
Eesti väärikaim ja ajakohaseim turundussündmus Password 2026 toimub 25.–26. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 03.11.25, 07:00
Kuidas saavad võimalikuks võimatud reklaamid?
„Võimatu“ reklaam on midagi, mis kompab reaalsuse piire ning paneb inimesed peatuma ja jagama. Vaatame selles artiklis lähemalt, kuidas Louis Vuitton, PODS ja Maybelline selle teoks on teinud.
Uudised
  • 15.10.25, 13:46
Kuidas Kellogg’s legendaarse kuke ellu äratas ja turu kihama pani
Kellogg’si hiljutine kampaania tõestas, et ka klassikaline bränd võib kõlada kaasaegselt – kui ta vaid piisavalt valjult kireda julgeb.
Uudised
  • 06.10.25, 09:00
Lugu pangast, mis murdis nullkuluga finantssektori stigma
Kui enamik panku müüb turvalisust ja stabiilsust, siis Monzo müüs tunnet. Piisas heast tootest, mängulisusest ja kasutajate kogukonnast.
Töökuulutused
  • 17.11.25, 13:22
Äripäev otsib turunduslahenduste projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 30.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele