tarbijakäitumine
Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas
Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas
Tarbijakäitumise trendide seminarile on jäänud viimased 9 vaba kohta
Tarbijakäitumise trendide seminarile on jäänud viimased 9 vaba kohta
Tulemas on unikaalses vormis seminar tarbijatrendidest
Tulemas on unikaalses vormis seminar tarbijatrendidest
Antropoloog kliendiuuringust: astu kliendi jooksutossudesse või kummikutesse
Tihti tehakse kliendiuuringuid mugavas kontoris, mille järel jäädakse vastuseid ootama, ent parem oleks minna kaks sammu kaugemale, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antropoloog Keiu Telve.
Indico valmistas töövahendi turundajale ja PR-juhile
Uus turuinfo ettevõte Indico Consulting OÜ on asunud välja töötama tarbijauuringutooteid mitmetele valdkondadele, et muuta võtmetähtsusega tarbijatrendid kättesaadavamaks senisest suuremale hulgale Eesti ettevõtetest.
Sotsiaalmeedia kuldreegel: üksi saab kiiresti, koos saab kaugele!
5 viga, mida sotsiaalmüügiga alustades vältida
Muutunud maailm nõuab turundajatelt veel rohkem loovust
Kuidas nauding ja valu meid ostma ajavad?
Peidetud sõnumite mõju meie otsustele
Raamat „Pimenägemine“ kaardistab nägijaks saamise teekonna. See aitab heita huvitava pilgu maailma, kuidas meie teadliku meele eest peidetud sõnumid mõjutavad otsuseid, miks, mida ja kuidas me tarbime.
Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?
Kümnendi jooksul on perede kulutused oluliselt muutunud
Koroonaviiruse mõju Eesti elanike ostukäitumisele ja meediatarbimisele
Antropoloogi ees paljastuvad musterinimeste patupäevad
Uuring: pühadeaegsed kulutused on sel aastal tõenäoliselt väiksemad
Eestlased muretsevad ülepakendamise pärast, aga see ei muuda nende valikuid poes
Rahvusvahelise uuringu kohaselt ei lähe kliimasoojenemine ja kasvuhoonegaaside emissioonid paljudele eestlastele korda, küll aga teeb toidu- ja tarbekauba ülepakendamine meile rohkem muret kui naabritele põhjas või lõunas.
September tõi kaasa tarbimise jahenemise
Kui augusti andmeid vaadates sai SEB eraklientide kaardimaksete statistika põhjal rääkida taastumise märkidest, siis septembri trendid muutusid.
Ostukäitumise trendiuuring: need on populaarseimad elektroonikapoed
Tarbijakäitumise põhitrendid augustis
Kuidas Eesti tarbijate käitumine viimase 30 aastaga arenenud on?
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Tel: +372 5561 9490
[email protected]
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Tel: +372 514 4884
[email protected]
Hando Sinisalu
Best Marketingi konverentside programmijuht
Tel: +372 502 8561
[email protected]
Cätlin Puhkan
Best Marketingi veebireklaami müügijuht
Tel: +372 5331 5700
[email protected]