• 01.12.25, 08:30

Ootamatu vastuolu: eestlased jälgivad allahindlusi, aga jätavad kingid ostmata

Kuigi Eestis jälgitakse väga aktiivselt jõulueelseid allahindlusi, on just eestlased need, kes kipuvad jõulukingitustest naabritest sagedamini üldse loobuma, näitab SmartPosti tellitud värske Baltikumi-ülene tarbijauuring.
Ootamatu vastuolu: eestlased jälgivad allahindlusi, aga jätavad kingid ostmata
  • Foto: Raul Mee
Uuringu järgi ootab jõulu kinkide ostmiseks allahindlusi Eestis 11% inimestest, mida on oluliselt enam kui Lätis ja Leedus, kus sama näitaja püsib 7% juures. Huvitaval kombel on lõunanaabrite sooduspakkumiste jälgimises kõige aktiivsemad Vilniuse ja Riia elanikud, samas kui Tallinnas jäädakse allahindluste ootuses tagasihoidlikumaks kui väljaspool pealinna.

Seotud lood

Arvamused
  • 28.11.25, 13:45
Piret Ilver: 2025. aasta mõjuvõimsaim asi turunduses tuleb apteegist
Selle aasta suurim muutus turunduses ei sünni agentuuris ega algoritmis. Meie tööd ei raputa uued sotsmeediaplatvormid ega ka järjekordne AI-tööriist. Muutus sünnib meie silme all ja siinsamas, nurgapealses kogukonna apteegis, leiab Sokisahtli juht Piret Ilver.
Arvamused
  • 20.11.25, 15:51
Merily Loss: „20% vähem, mitte täisväärtuslik“
„Kas ümbritsev massisurve tekitab FOMO – kui %-märki küljes ei ole, siis keegi enam ei märka? Mis sai sellest pööraselt odavast ja hullutavast reedest? Sellest novembrikuu viimasest mustast allahindlusi täis päevast – kuhu see kadus?“ kirjutab Merily Loss arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 04.11.25, 06:30
Uuring: kliendid lonkavat ostukogemust ei andesta
Aasta lõpu pühadehooaeg paneb kaupmehed proovile – tarbijad otsivad paindlikumaid ostuvõimalusi ning kui kaubandusettevõtted ootustele pädevalt reageerida ei suuda, kaotavad nad lihtsalt kliente, selgus hiljuti läbi viidud uuringust.
Uudised
  • 02.10.25, 10:35
Reklaami uus kuldaeg: tarbijad on avatumad kui kunagi varem
Alates 2020. aastast on inimesed reklaamide suhtes aina vastuvõtlikumad: 2025. aastal suhtub juba üle poole (57%) tarbijatest reklaamidesse üldiselt positiivselt, selgub Kantari värskest Media Reactions uuringust.
Töökuulutused
  • 17.11.25, 13:22
Äripäev otsib turunduslahenduste projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 30.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele