Alates 2020. aastast on inimesed reklaamide suhtes aina vastuvõtlikumad: 2025. aastal suhtub juba üle poole (57%) tarbijatest reklaamidesse üldiselt positiivselt, selgub Kantari värskest Media Reactions uuringust.
Traditsiooniliselt on tarbijate kõige eelistatumad reklaamikanalid offline: esikohal on müügikoha reklaamid (nt kauplustes) ja teisel kohal füüsiliselt toimuvad sponsorüritused. Tarbijate seas enim eelistatud meediabrändid on Amazon, Snapchat, TikTok, Twitch ja Prime. Silma paistab see, et kolm viiest platvormist kuulub Amazonile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubandus- ja jaekettides ning avalikes kohtades uuenduslikke meediavõimalusi pakkuv reklaampindade operaator Digiposter astub sammukese edasi ning stardib 1. oktoobril uue raadiojaamaga Raadio X, mille kontseptsioon on Eestis ja kogu maailmas tõeliselt unikaalne.