• 04.11.25, 06:30

Uuring: kliendid lonkavat ostukogemust ei andesta

Aasta lõpu pühadehooaeg paneb kaupmehed proovile – tarbijad otsivad paindlikumaid ostuvõimalusi ning kui kaubandusettevõtted ootustele pädevalt reageerida ei suuda, kaotavad nad lihtsalt kliente, selgus hiljuti läbi viidud uuringust.
Uuring: kliendid lonkavat ostukogemust ei andesta
  • Foto: Liis Treimann
Adyeni 2025. aasta kaubandusuuringu kohaselt on tarbijate ootused järjest kasvamas. Kui kunagi piisas klientide meelitamiseks pelgalt laia tootevaliku ja taskukohaste hindadega kauplusest, on täna otsustavaks teguriks sujuv ja paindlike võimalustega ostukogemus. Näiteks soovib pea 40% Eesti tarbijatest reaalajalist infot kaupluse laoseisu kohta enne poodi kohapeale minemist või veebis ostu sooritamist, nähtus uuringust. Sama ootust jagab ligi veerand Läti ja Leedu elanikest ehk tegu on Baltikumiülese suundumusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele