• 06.10.25, 09:00

Lugu pangast, mis murdis nullkuluga finantssektori stigma

Kui enamik panku müüb turvalisust ja stabiilsust, siis Monzo müüs tunnet. Piisas heast tootest, mängulisusest ja kasutajate kogukonnast.
Lugu pangast, mis murdis nullkuluga finantssektori stigma
  • Foto: Monzo
TAUST

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.25, 06:45
CASE STUDY | HOKA: kuidas klounitosse meenutavast ideest sai jooksumaailma miljardibränd
Ajal, mil kogu jooksumaailma vallutas minimalistlike jalanõude trend, otsustas üks väike Prantsuse startup vastuvoolu ujuda.
Uudised
  • 27.08.25, 06:45
CASE STUDY | Provokatsioon või päästeoperatsioon? Adelaide’i kohvikukampaania õppetunnid
Lõuna-Austraalia suurima linna kohvikuturul lahvatas 2024. aasta lõpus ootamatu vastasseis: kui üks suurkorporatsioon teatas armastatud kohvikubrändi omandamisest, pidasid kohalikud seda rünnakuks oma erinäolise kohvikukultuuri vastu.
Uudised
  • 08.08.25, 13:40
CASE STUDY | So Many Dicks: kuidas üks kosmeetikabränd raputas ühiskonda?
Wall Streeti kõige nähtavamatel ekraanidel ilmus sel kevadel sõnum, mis pani möödujad peatuma ja naeratama, enne kui nad mõistsid, kui tõsisele probleemile see viitab.
Uudised
  • 17.07.25, 11:04
CASE STUDY | Yorkshire Tea „10 kilo head kraami, sõber“: kuidas teebränd sisenes noorte YouTube’i voogu
Traditsiooniline Inglise teebränd Yorkshire Tea pani 2023. aastal kõik mängu, et jõuda noore publikuni, kelle jaoks tee oli seni igav vanaema jook.
Töökuulutused
  • 30.09.25, 17:37
Olde Hansa otsib müügijuhti
Otsime oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele