Tulemus: viraalne muusikavideo, 2,1 miljonit vaatamist ja kampaania, mis tõestas, et ka 40+ bränd võib YouTube'is „lit’iks“ minna, kui ainult julgeda. Samas tuli maksta ka hinda: vanema põlvkonna reaktsioon ei jäänud tulemata.
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.