• 06.11.25, 14:01

Raha räägib. Loovus sosistab. Turunduskonverents Password 2026 annab hääle mõlemale

Eesti väärikaim ja ajakohaseim turundussündmus Password 2026 toimub 25.–26. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Raha räägib. Loovus sosistab. Turunduskonverents Password 2026 annab hääle mõlemale
Password 2026 paneb fookuse sinna, kuhu pilk liigub iga kvartali lõpus – rahale. Loomulikult räägime ka loovusest ja emotsioonidest, aga seekord tasuvuse vaatenurgast.
Võtame ausalt ja praktiliselt vaatluse alla teemad, mis puudutavad igat turundajat ja ettevõtjat:
  • Turunduseelarve planeerimine ja juhtimine
  • Turundus väikese eelarvega
  • Turunduskulude juhtimine, nõuanded kokkuhoiuks ja sooduspakkumiste saamiseks
  • Turundajate palgad, in-house vs outsource turundus
  • Agentuuritasud
  • Turunduse tasuvuse mõõtmine
  • Allahindluste mõju brändi väärtusele
  • Toodete/teenuste hinnastamine ja hinnastamise psühholoogia
  • Premium-tooted: kuidas küsida oma toote eest kõrgemat hinda?
  • Tarbijate rahakott: trendid ning millele ja kui palju tarbijad kulutavad?
  • Klienditeeninduse tasuvus: kuidas parema teeninduse eest rohkem raha küsida?
  • Kuidas rääkida CFO keelt: turunduse ja finantsi koostöö parimad praktikad
  • KPI-d, mis loevad: kas ROI, ROMI või midagi muud?
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust e-kirja teel: [email protected].
Password 2026 lavale astuvad teiste seas näiteks:

Artikkel jätkub pärast reklaami

  • Tom Roach (UK), kes on Jellyfishi brändistrateegia asepresident ja auhinnatud esineja rahvusvahelistel sündmustel, räägib kuidas võiks tema arvates turunduse tulemuslikkust mõõta.
  • Hübriidagentuuri Nitro partner ja Soome üks auhinnatumaid loovjuhte Eka Ruola (FI) toob lavale enda teadmised sellest, kuidas hinnata loovidee väärtust ja tasuvust.
  • Annika Oja Orklast, Piret Ilver Sokisahtlist ning Jakob Remmel Yumuuvist arutlevad oma ettevõtete näitel, kuidas turunduseelarvet planeerida ja turundusinvesteeringuid mõõta.
  • Kuidas hea klienditeeninduse eest õiglast hinda küsida? Sellest tuleb rääkima FORBESi poolt „mängumuutjaks“ nimetatud Geoff Ramm (UK), kes inspireerib organisatsioone üle maailma pakkuma erakordseid kliendikogemusi. Tema klientide hulka kuuluvad mh Emirates, McDonald’s, Warner Brothers ja Suzuki.
  • Piilgume koos Äripäeva konkurentsiraportite juhi Sigrid Kõivu, Meliva turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kertu Kuusiku ning endise Thermory ja MARS Austria turundusjuhi Andres Kanguriga Eesti turundajate rahakotti.
Vaata esinejate nimekirja SIIT (täieneb).
Traditsiooniliselt selgitame ka seekord välja Eesti parima turundustiimi ja silmapaistvaimad turundusteod 2025. aastast. Võitjad selguvad 25. märtsil Passwordil.
Vaata konverentsi infot ja programmi SIIT. Registreeru konverentsile soodushinnaga 499 eurot (618,76 eurot KMiga) SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni 12.12.2025 (k.a).
Hoia end jooksva infoga kursis ka Passwordi ametlikul kodulehel password.ee.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele