• 25.11.25, 17:15

Vaata, kes on arvamuskonkursi Tark Turundus nominendid

Täna Äripäeva meediamajas kogunenud arvamuskonkursi Tark Turundus žürii valis välja 10 nominenti, kellest parimatest parimad selguvad juba 3. detsembril.
Žüriiliikmed vasakult: Kadri Gröön, Hando Sinisalu, Heily Aavik, Martin Tamm, Dane Tall
  • Žüriiliikmed vasakult: Kadri Gröön, Hando Sinisalu, Heily Aavik, Martin Tamm, Dane Tall
Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu ning ellu äratada ideed, mis aitaksid valdkonnal ja ettevõtetel kasvada.
Ühtekokku esitati esimest korda toimunud arvamuskonkursil 95 võistlustööd, millest kvalifitseerus 93.
Žürii valis täna välja 10 nominenti, kelle hulgast selguvad võitjad juba 3. detsembril La Ecwadori kontoris toimuval auhinnatseremoonial.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Žüriiliikmed:
  • Esimees: Heily Aavik | La Ecwadori tegevjuht
  • Martin Tamm | Duo Media Networksi turundusjuht
  • Dane Tall | PHD Estonia tegevjuht
  • Kadri Gröön | EISi ekspordiosakonna rahvusvahelise turunduse valdkonna juht
  • Hando Sinisalu | Best Marketingi konverentside programmijuht
Arvamuskonkursi Tark Turundus peaauhind on 4000 eurot. Teine koht saab 1500 eurot ja kolmas koht 750 eurot. Esikolmik saab ka Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõiguse. Lisaks annavad eriauhindu konkursi kaaskorraldajad.
Seekordsel konkursil paistis ajastule omaselt silma tehisintellekti puudutavate lugude rohkus, samuti oli ohtralt eksporti ning ka turunduse/turundajate rolli käsitlevaid lugusid. Kõiki lugusid saab tasuta lugeda SIIT.
Žürii esimehe Heily Aaviku sõnul oli esimene arvamuskonkurss rõõmustavalt rohkearvuline. „Näha on, et sellist platvormi arvamiseks on Eesti turundusmaastikule vaja. Võistlustööde hulgas oleksime tahtnud näha aga veelgi rohkem julgust ja teravust ning ka lahenduste välja pakkumist, sest just see on see „miski“, mis meid valdkonnana ja riigina edasi viib.“

10 nominenti tähestikulises järjekorras:

Andrei Liimets: „Kunsti ja turunduse kohmetu kooselu ehk kuidas Eesti maailma keskmesse viia?“
Aune Past: „Ilma punktita lugu“
Helery Tasane: „Loovtööstuse killustatus ja koostöövõimalused“
Henry Auväärt: „Turundus ei ole mugav amet, kus saab postituste eest suurt palka“
Kadi Askileiskiri: „UGC-hullus: kui kõik loovad sisu, aga keegi ei loo tähendust“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maret Tigasing: „Eesti ettevõtteid juhivad nähtamatud juhid“
Rait Videvik: „Müük on ettevõtte tiimisport“
Robert Reismann: „Eestlase õudusunenägu“
Silvia Pärmann: „Uus luksus – usaldusväärsus“
Urmet Seepter: „Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!“

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele