• 04.03.25, 07:10

CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“

Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
  • Foto: Thedrum.com
Taust

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 16:12
Vaata, kes on varasemalt pärjatud tiitliga Aasta Turundustegu
TÄHTAEG pikendatud! 03.03.2025
Peagi saaabuval Passwordi konverentsil tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid möödunud aastast. Enne seda meenutame aga eelmiste kordade võidukaimaid.
Uudised
  • 19.02.25, 09:48
CASE STUDY | Lugu rõivakaupmehest, kes vähem ostma julgustab
Võib tunduda ebaloogiline, et rõivakaupmees julgustab kliente ostma vähem uusi riideid ja pakub hoopis võimalust soetada kasutatud esemeid või oma vanu riideid parandada.
Uudised
  • 30.01.25, 15:15
CASE STUDY | Aasta raadiohetk, mis ühendas ja haaras tervet Eestit
Aasta raadiohetkeks kuulutatud raadio Sky Plus „Peituse“ mäng käivitas kuulajaid ja tõi väga paljud traditsioonilise raadio juurde tagasi.
Uudised
  • 29.10.24, 08:05
CASE STUDY | Viking Line’i lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele