• 19.02.25, 09:48

CASE STUDY | Lugu rõivakaupmehest, kes vähem ostma julgustab

Võib tunduda ebaloogiline, et rõivakaupmees julgustab kliente ostma vähem uusi riideid ja pakub hoopis võimalust soetada kasutatud esemeid või oma vanu riideid parandada.
CASE STUDY | Lugu rõivakaupmehest, kes vähem ostma julgustab
  • Foto: Change.org
Patagonia bränd on tõestanud, et see strateegia on kasulik nii keskkonnale kui ka ärile.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.25, 15:15
CASE STUDY | Aasta raadiohetk, mis ühendas ja haaras tervet Eestit
Aasta raadiohetkeks kuulutatud raadio Sky Plus „Peituse“ mäng käivitas kuulajaid ja tõi väga paljud traditsioonilise raadio juurde tagasi.
Uudised
  • 10.10.24, 08:59
CASE STUDY | Compensa: elukindlustusest ei pea surmtõsiselt rääkima
Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
Uudised
  • 30.12.24, 09:43
VÄLISVAADE | Domino’s Pizza reklaamistrateegia keskendus naudingule ja mugavusele
Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
Uudised
  • 29.10.24, 08:05
CASE STUDY | Viking Line’i lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele