• 30.12.24, 09:43

VÄLISVAADE | Domino’s Pizza reklaamistrateegia keskendus naudingule ja mugavusele

Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
„Hädaolukorra pitsa“
  • „Hädaolukorra pitsa“
  • Foto: Domino's Pizza Inc.
Domino's Pizza Inc. (DPI) reklaamistrateegia 1. septembrist kuni 30. novembrini 2024 äratas edukalt sihtrühma tähelepanu, pannes rõhu nauditavatele toiduelamustele, personaalselt kohandatavatele valikutele ja soodsatele pakkumistele, selgus andme- ja analüüsiettevõtte GlobalData platformi Global Ads põhjalikust analüüsist

Seotud lood

Uudised
  • 23.12.24, 06:30
Vaata, millistes rahvusvahelise haardega ettevõtetes eestimaalased töötada ihkaksid
76% töötajatest oleks võimaluse avanedes huvitatud töötama mõnes rahvusvaheliselt tuntud globaalse haardega ettevõttes, selgus CVKeskus.ee tööportaali uuringust.
Uudised
  • 10.12.24, 12:22
Knowit: surve iga turundusele kulutatud euro õigustamisele kasvab
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
TÄHTAEG 03.03.2025
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:33
Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 1. osa
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele