„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

- Mihkel Kabel ja Taavi Rehepapp Euronicsist räägivad emotsioonidest äriklienditurunduses.
- Foto: Äripäev
Sisuturundussaates “Password” on külas Euronicsi ärikliendi juht Taavi Rehepapp ja müügijuht Mihkel Kabel, kellega räägime äriklienditurunduse nähtamatust poolest – emotsioonidest. Kas ärikliendi otsused on tõesti vaid Exceli tabeli tulemid?
Räägime, kuidas Euronics ühendab personaliseeritud kliendisuhtluse ja tehnoloogilised lahendused. Lihtsate toodete puhul toimivad e-poed hästi, kuid keerukamad projektid – olgu tegu LED-ekraanide, videokonverentsi- või helilahendustega – nõuavad personaalset nõustamist ja usalduslikku kliendisidet. Praktiliste näidetena toovad saatekülalised esile eksklusiivse LED-ekraani Poco kunstimuuseumile ja tehnoloogilised lahendused Kood/Jõhvi koolile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti avame sensoorse turunduse võimalusi: heli, visuaal ja lõhnad, mis loovad ärikeskkonnas emotsionaalse ja meeldejääva kogemuse. Euronicsi gruppi kuuluv ettevõte Sound and Vision pakub selleks kõike, alates muusikastiilide valikust kuni lõhnaturunduseni, kasutades Proliteci tipptasemel nanoosakeste tehnoloogiat.
Kuidas turundada ärikliendile nii, et otsused poleks pelgalt hinnapõhised, vaid ka emotsionaalselt läbi mõeldud? Kuula ja saa teada.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Kuula uue turundussarja esimest saadet