Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

- TV3 Eesti juht Signe Suur kuulub ka aasta turundusteo žüriisse. Aasta turundustegu kuulutatakse välja 26.–27. märtsil toimuval turunduskonverentsil Password. Foto: Kylli Rummel
Stuudios on
TV3 Eesti juht
Signe Suur, kellega arutame, kuidas traditsiooniline televisioon on kohanenud voogedastuse ja sotsiaalmeedia ajastuga, kuidas noored vaatajad tagasi teleekraanide juurde tuua ning miks on kvaliteetne kureeritud sisu jätkuvalt oluline.
Lisaks saame teada, millised saated ja formaadid Eestis enim vaatajaid köidavad, kuidas on televisioon ja reklaamid tehnoloogia arenguga muutunud ning millised uuenduslikud lahendused lähiaastatel turule jõuavad. Signe Suur selgitab, kuidas televisioon loob brändidele emotsionaalse sideme ning pikas perspektiivis tugevdab brändi tuntust ja aitab jõuda suure auditooriumini. Samuti jagab ta praktilisi nõuandeid reklaami planeerimiseks.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Eesti vanim ja suurim turunduskonverents toimub tänavu 26.–27. märtsil Kultuurikatlas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.