Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

- Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter
- Foto: Äripäev
Erinevalt paljudest teistest traditsioonilistest meediakanalitest on Eesti välimeedia saatekülaliste sõnul täna heas vormis. Digitaliseerumine küll hilines ja liikus aeglaselt, kuid nüüdseks katab digitaalne osa juba kolmandiku sektorist.
Levinud mure seoses suurte digiekraanidega – autojuhtide tähelepanu hajumine – ei pea paika. Välimeediaettevõtted on kehtestanud ranged sisureeglid: ei mingeid sähvivaid efekte ega pikki videoid.
Reklaami mõju mõõdetakse Telia andmetega praktiliselt reaalajas – anonüümselt ja asukohapõhiselt. Täpsus ja kiirus on hüppeliselt paranenud.
Hea digivälimeedia reklaam pole mitte TV-klipp, vaid lihtne ja fokusseeritud visuaal, mille sisu on hästi loetav ja asukoht läbimõeldud. Tihti töötab ka lihtsalt staatiline sõnum väga hästi.
Digiposter teatas ka uudisest. Firma sõlmis koostöölepingu Postimaja keskusega Tallinna kesklinnas ja võtab alates juulikuust üle kogu Postimaja keskuse meediahalduse, mis hõlmab endas nii ekraane, audioprogrammi kui ka ambient-valdkonda.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Kuula uue turundussarja esimest saadet