Autor: Hando Sinisalu • 18. mai 2023

AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit

Kuidas on võimalik ühes kampaanias välja saata 500 000 personaliseeritud sõnumit, mis on sihitud teksti, reklaampildi või videoga, kuuleb värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
OMD Estonia juht Toomas Tepomes ja Omnicom grupi digiturunduse juht Angelo Maiuri.
Foto: Äripäev

Saates tuleb jutuks AI roll turunduse planeerimisel, andmete kogumine ja järjest karmistuvad privaatsusnõuded. Räägime ka sellest, kas turunduses on mõistlik kõike mõõta.

Turundusjuttu räägime Omnicom grupi digiturunduse juhi Angelo Maiuri ja OMD Estonia juhi Toomas Tepomehega. Saadet juhib Hando Sinisalu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700