Tippturundaja: vanamoodi me enam asju ajada ei saa
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärk oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Nobel Digitali tegevjuht Kristiina Tukk. Foto: Erakogu/Stina Kase
Märkan hommikul tööle sõites reklaami, kus suur energiakontsern teatab, et koos temaga saab maailma puhtamaks muuta. Iga päev näeme üha enam maailmapäästvaid loosungeid, mure kestlikkuse pärast on saamas iga ettevõtte ja inimese elu pärisosaks. Mõnel juhul ka trendiks või äriideeks.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.