Eestlaste suveplaanid: rohkem remonti ja reisimist, vähem säästmist
Suve lähenedes planeerivad Eesti inimesed mõne kuu taguse ajaga võrreldes mõnevõrra rohkem suuremaid väljaminekuid. Eelkõige investeeritakse kodu remonti ja reisimisse, selgub Citadele regulaarsest ostubaromeetri uuringust.
Citadele Baltikumi jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
Citadele pank uurib regulaarselt Balti riikide elanike ostu- ja finantskäitumist. Mai lõpus läbi viidud küsitluse tulemused näitavad, et tarbimisaktiivsus on aasta algusega võrreldes vähesel määral tõusmas ja seda eelkõige kodu remontimise ja reisimise kategoorias. Kui aasta alguses ütles 35%, et ei plaani lähima kolme kuu jooksul ühtegi suuremat ostu, siis nüüd on see langenud 30% peale. Kodu remonti panustajate hulk on jaanuari 15% pealt tõusnud 18% juurde. Reisimisele soovib lähiajal kulutada 21 protsenti Eesti inimestest. Jaanuaris oli see number veel 16%.
Eesti inimesed ei soovi suurema palga nimel järeleandmisi teha mugavustes või väärtustes, kuid nad on valmis rohkem pingutama, selgus Palgainfo Agentuuri ja tööportaali CVKeskus.ee korraldatud küsitluse tulemustest.
Iga kolmas eestlane (33%) plaanib sel suvel reisida vaid oma koduriigis, selgus autorendiplatvormi EconomyBookings.com tellitud ja turu-uuringufirma Norstati läbi viidud uuringust.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.