• 04.07.25, 10:39

Eestlaste suveplaanid: rohkem remonti ja reisimist, vähem säästmist

Suve lähenedes planeerivad Eesti inimesed mõne kuu taguse ajaga võrreldes mõnevõrra rohkem suuremaid väljaminekuid. Eelkõige investeeritakse kodu remonti ja reisimisse, selgub Citadele regulaarsest ostubaromeetri uuringust.
Citadele Baltikumi jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
  • Citadele Baltikumi jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
Citadele pank uurib regulaarselt Balti riikide elanike ostu- ja finantskäitumist. Mai lõpus läbi viidud küsitluse tulemused näitavad, et tarbimisaktiivsus on aasta algusega võrreldes vähesel määral tõusmas ja seda eelkõige kodu remontimise ja reisimise kategoorias. Kui aasta alguses ütles 35%, et ei plaani lähima kolme kuu jooksul ühtegi suuremat ostu, siis nüüd on see langenud 30% peale. Kodu remonti panustajate hulk on jaanuari 15% pealt tõusnud 18% juurde. Reisimisele soovib lähiajal kulutada 21 protsenti Eesti inimestest. Jaanuaris oli see number veel 16%.

Seotud lood

Uudised
  • 01.07.25, 11:34
Puhkus vaid nime poolest – iga kolmas Eesti inimene teeb tööd ka rannas
Paljud Balti riikide töötajad ei saa ka puhkuse ajaks end tööelust täielikult välja lülitada, selgub Citadele panga tellitud uuringust.
Uudised
  • 26.06.25, 13:19
Pooltel eestlastel saab palk enne kuu lõppu otsa
UURING: palgapettumus kisub eestlaste kindlustunde alla
Kuigi elamisväärseks netopalgaks peetakse kuni 2500 eurot, teenib enamik töötajaid sellest oluliselt vähem, selgub hiljutisest CV.ee palgauuringust.
Uudised
  • 27.06.25, 08:00
Töötajad on suurema palga nimel valmis vähemast loobuma, kuid rohkem panustama
Eesti inimesed ei soovi suurema palga nimel järeleandmisi teha mugavustes või väärtustes, kuid nad on valmis rohkem pingutama, selgus Palgainfo Agentuuri ja tööportaali CVKeskus.ee korraldatud küsitluse tulemustest.
Uudised
  • 26.06.25, 09:56
Siseturism tõusuteel: Baltikumi elanikud avastavad oma riiki
Iga kolmas eestlane (33%) plaanib sel suvel reisida vaid oma koduriigis, selgus autorendiplatvormi EconomyBookings.com tellitud ja turu-uuringufirma Norstati läbi viidud uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele