• 26.06.25, 09:56

Siseturism tõusuteel: Baltikumi elanikud avastavad oma riiki

Iga kolmas eestlane (33%) plaanib sel suvel reisida vaid oma koduriigis, selgus autorendiplatvormi EconomyBookings.com tellitud ja turu-uuringufirma Norstati läbi viidud uuringust.
Siseturism tõusuteel: Baltikumi elanikud avastavad oma riiki
  • Foto: Liis Treimann
Samas suurusjärgus on ka neid eestlasi, kel reisiplaane mõttes pole ning sarnast trendi võib täheldada ka teistes Balti riikides.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 13:55
Hestia hotelligrupi turundusjuht: kui bränd juba kliendina kõnetab, on lihtne selle eest vastutama hakata
Märtsi algusest Hestia Hotel Groupi turundusjuhina töötav Kristi Ajaots tõdeb, et tema sisseelamist on väga palju mõjutanud Hestia brändi kogemine eelnevalt kliendina.
Uudised
  • 05.06.25, 11:01
CASE STUDY | Hiltoni 10-minutiline tiktok pani pikemaks peatuma
„Kes üldse vaataks 10-minutilist TikTokki?“ küsiti sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses. Hilton otsustas selle vastuolu täiel määral ära kasutada.
Uudised
  • 02.04.25, 11:48
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: näide, kuidas ellujäämise kunstist nähtavuse meistriteos teha
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 programmi turundus tõi Lõuna-Eesti regiooni miljon külastajat.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele