Hestia hotelligrupi turundusjuht: kui bränd juba kliendina kõnetab, on lihtne selle eest vastutama hakata
Märtsi algusest Hestia Hotel Groupi turundusjuhina töötav Kristi Ajaots tõdeb, et tema sisseelamist on väga palju mõjutanud Hestia brändi kogemine eelnevalt kliendina.
Hestia Hotel Groupi turundusosakonna juht Kristi Ajaots
Enne Hestia Hotel Groupi turundusosakonna juhi kohale asumist töötas Kristi Ajaots üle kuue aasta Hansa Grupis, kus alustas administratiivjuhina ning lõpetas Hansabussi turundusjuhina. „Arenguvõimalused said minu jaoks lihtsalt otsa ja see etapp lõppes kuidagi väga orgaaniliselt,“ ütleb Ajaots selle kohta, miks ta töökohta vahetada otsustas.
Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Kui rääkida mõjuisikute koostööst, siis seal tuleb arvestada, et sisulooja on päris inimene ning ei ole mõistlik üritada oma loosungeid ja reegleid talle peale suruda, leiab Maria Rannaväli.
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.