• 26.02.25, 11:56

INTERVJUU | Amservi turundusjuht: automaks lõi turu sassi, aga me müüme ikka – lihtsalt nutikamalt!

Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Amserv Auto turundusjuht Peter Roose
  • Amserv Auto turundusjuht Peter Roose Foto: Amserv Auto
Alates 2023. aasta augustist Amserv Auto turundust juhtiv Peter Roose kinnitab alustuseks, et ta ei ole Mart Võrklaevale senini „Aitäh!“ öelnud. „See tekitas eelmisel aastal tõesti päris palju segadust, aga aasta lõppes siiski hästi.“

Seotud lood

Intervjuu
  • 08.01.25, 12:32
Liina Pärlin: rutiin tapab kliendi tähelepanu – isegi roosat infot ei märgata
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
Uudised
  • 20.11.24, 12:12
EOK kommunikatsioonijuht: hämamisel on komme suureks mulliks minna
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
Uudised
  • 09.12.24, 17:06
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Uudised
  • 06.12.24, 09:27
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht: meie metsarajad konkureerivad Netflix’iga
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele