• 30.06.25, 10:00

Tööandjad värbavad aina enam oskusi, mitte inimesi

Koguni veerand tööandjatest värbab inimesi üksnes põhjusel, et organisatsioonis olemasolevad oskused ei vasta tehnoloogilistele arengutele, sedastab värbamisplaane kaardistav rahvusvaheline uuring.
Tööandjad värbavad aina enam oskusi, mitte inimesi
  • Foto: Anna Bizon
ManpowerGroupi kvartaalse uuringu raames küsitleti 40 671 tööandjat 42 riigist, et kaardistada kolmanda kvartali värbamisplaanid ning tööturuootused. Ennustatav värbamisaktiivsus on kvartaalses võrdluses väikeses languses, kuid eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes pisut tõusnud, seega üleilmsed turbulentsed muutused pole veel tööjõuturule märkimisväärset mõju avaldanud. Küll toob uuring välja, et organisatsioonide kasvuambitsiooni või laienemise kõrval on kõige sagedasem värbamise põhjus vajalike oskuste puudus olemasolevatel töötajatel, ühtlasi on see ka üks sagedastest töötajatest loobumise põhjuseid, kuigi sellest enam mängivad rolli siiski majanduslik ebastabiilsus ning turu ja nõudluse muutused.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.25, 08:00
Töötajad on suurema palga nimel valmis vähemast loobuma, kuid rohkem panustama
Eesti inimesed ei soovi suurema palga nimel järeleandmisi teha mugavustes või väärtustes, kuid nad on valmis rohkem pingutama, selgus Palgainfo Agentuuri ja tööportaali CVKeskus.ee korraldatud küsitluse tulemustest.
Saated
  • 17.06.25, 14:00
Uus reaalsus: kui ChatGPT on maas, kas töö jääb seisma?
Saates "Eetris on turundusuudised" arutlevad saatejuht Keit Alev ning tehisintellekti koolitaja ja konsultant Gerlyn Tiigemäe AI‑töövahendite rolli üle turunduses. Fookuses on viis suurt keelemudelit: ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot ja Perplexity.
Uudised
  • 10.06.25, 10:21
Eesti inimesed näevad turundust lisatöö võimalusena
UURING: iga neljas töötaja on sunnitud lisatööd otsima.
Ligi pooled tööotsijad kaaluvad sel hooajal lisatöö tegemist, selgub hiljutisest CV.ee tööturu monitooringust.
Uudised
  • 12.05.25, 09:55
Turundustöötajate lojaalsusindeks paneb mõtlema
Lojaalsus on madalam lühema tööstaažiga töötajate seas, mis näitab, kui keeruline on uusi töötajaid organisatsiooniga siduda, selgitab CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele