• 12.05.25, 09:55

Turundustöötajate lojaalsusindeks paneb mõtlema

Lojaalsus on madalam lühema tööstaažiga töötajate seas, mis näitab, kui keeruline on uusi töötajaid organisatsiooniga siduda, selgitab CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Turundustöötajate lojaalsusindeks paneb mõtlema
  • Foto: Stefan AMER
Kõrge lojaalsusindeksiga töötajad teenivad keskmiselt 2387 euro suurust brutokuupalka, selgus CV Keskuse ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, milles osales üle 6500 töötaja ja tööotsija. Seda on 226 eurot ehk 10% enam kui aasta tagasi, mil kõrge lojaalsusindeksiga töötajad teenisid keskmiselt 2161-eurost brutotöötasu. Viimase viie aastaga on lojaalsuse hind kerkinud 51%.

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.25, 14:30
Indrek Saul: surmahirm juhib meid enam kui kasusaamise iha
Me märkame ja otsime ümbruskonnast alateadlikult negatiivseid signaale ning siis juhindume nendest, märkis kasvustrateeg ja konsultant Indrek Saul.
Uudised
  • 20.03.25, 09:59
Turundusjuhi palk on Eesti kõrgeimate palgapakkumiste seas
Viimase kuue kuu jooksul avaldatud palgapakkumistest ületas 3000 euro piiri 15% ning 3% palgapakkumistest küündisid vähemalt 5000 euroni, selgus CVKeskus.ee tööportaali värskest ülevaatest.
Uudised
  • 07.03.25, 11:08
Karm reaalsus: turundussektori palgad tõusevad, aga ebavõrdsus püsib
Turundusspetsialisti ametikohal töötavate meeste keskmine palk on tervelt 25,4% suurem kui naistel, näitavad Statistikaameti palgaandmed.
Uudised
  • 17.02.25, 10:29
Turundajate netopalga ootus töökoha vahetusel kerkis 2500 euroni
Hüppeline tõus töökoha vahetamisega kaasnevas netopalga ootuses on seotud eelkõige juhtide ja spetsialistide enesekindluse ja palgaootuste kasvuga tööturul, selgitas CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele