• 08.05.25, 14:30

Indrek Saul: surmahirm juhib meid enam kui kasusaamise iha

Me märkame ja otsime ümbruskonnast alateadlikult negatiivseid signaale ning siis juhindume nendest, märkis kasvustrateeg ja konsultant Indrek Saul.
Kasvustrateeg ja konsultant Indrek Saul
  • Kasvustrateeg ja konsultant Indrek Saul
  • Foto: Andras Kralla
Umbes 50–60% majanduskasvust on kinni eratarbimises – selles, kas tarbijad kulutavad või mitte. „Kuhu nad oma raha viivad? Ettevõtetesse. Kust ettevõtted oma raha saavad? Eratarbijatelt. Ja kust saavad eratarbijad raha? Ettevõtete palkadest,“ selgitas kasvustrateeg ja konsultant Indrek Saul lihtsat majanduse toimimise valemit Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 25.04.25, 10:26
Psühholoog: tarbija ei ole loll, kuid ta ei mõtle alati ka ratsionaalselt
Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.
Uudised
  • 10.04.25, 11:06
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 18.12.24, 07:00
Kuidas arvestada turunduses tarbijate finantstundlikkusega?
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Uudised
  • 26.11.24, 11:40
Käitumisteadlane: e-poodide allahindlused kaotavad mõju
Kaks kolmest Eesti elanikust tellib kaupu e-poodidest ning valdav osa neist jahivad sooduspakkumisi, väidab käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson.
Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele