Kuidas arvestada turunduses tarbijate finantstundlikkusega?
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Dentsu Eesti uuringujuht Velli Kütt Foto: Taavi Liivo
Dentsu Eesti tegevjuht Kaspar Küünarpuu ja uuringujuht Velli Kütt rääkisid Bestmarketingile turunduse ja majanduse seisust ning inimeste finantstundlikkusest lähemalt.
SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et kui 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot, siis ligi viiendik on valmis kulutama veelgi enam.
Sarnase eelarve juures peame olema nutikamad, et võimalikult kuluefektiivselt parimate tulemusteni jõuda, tõdes Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Statistikaameti palgaandmetest nähtub, et 2024. aasta kolmandas kvartalis kasvasid sarnaselt teise kvartaliga kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,6%.
Statistikaameti 2024. aasta teise kvartali palgaandmetest joonistub välja, et teises kvartalis kasvasid kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,4%. Kõige väiksem palgakasv oli aga müügi- ja turundusjuhtidel, kelle palk kasvas vaid 3,6%.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.