Käimasoleval n-ö musta reede ehk allahindluste nädalal on paslik rääkida e-kaubanduse uuringust, millest selgus, et lausa 68% inimeste jaoks on hind kõige olulisem tegur ostu tegemisel. See tähendab, et eelkõige vaadataksegi allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole.
Neid tohib kasutada ainult juhul, kui korraga on täidetud kolm tingimust, kirjutas TTJA tarbimiskeskkonna osakonna kaubandustalituse jurist Maarja Mere. Millised need tingimused on?
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja... kaugel need pühadki enam on! Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.