Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.

- Havas Media strateegi Triin Hook
- Foto: Umut Vedat
Klientide üks suurimaid väljakutseid on, kuidas saavutada ja säilitada turul edukas positsioon ajal, mil konkurents aina tiheneb ning kus arvestatava tähelepanu saavutamine nõuab järjest suuremaid investeeringuid ja täpsemat strateegiat. Lahendus võiks olla: saa aru, kes on su sihtrühm ja turunda nutikalt, võttes appi tähelepanu mõõdikud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamihulga kasv on viinud brändi ja tarbija vahelise distantsi suurenemiseni, leiab Convertali partner ja digiteenuste juht Christina Värno.
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
„Ära tee reklaami, vaid tee tiktokke,“ soovitas TikToki spetsialist ja Aleph Estonia OÜ kliendisuhete juht Karl Trepp digiturunduse konverentsil Best Internet.
Tanki digiturunduse juhi tänavuse Aasta Digitegu konkursi züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul moodustavad vanad head kanalid nagu otsingureklaam ja e-posti turundus jätkuvalt olulise osa digistrateegiast, kuid tõenäoliselt lihtsalt veidi ajakohastatud kujul.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.