• 14.11.24, 09:20

Müraga müra vastu ei saa

Reklaamihulga kasv on viinud brändi ja tarbija vahelise distantsi suurenemiseni, leiab Convertali partner ja digiteenuste juht Christina Värno.
Arvatakse, et keskmine inimene puutub igapäevaselt kokku umbes 4000–10 000 reklaamiga, toob Convertal OÜ parter ja digiteenuste juht Christina Värno välja.
  • Arvatakse, et keskmine inimene puutub igapäevaselt kokku umbes 4000–10 000 reklaamiga, toob Convertal OÜ parter ja digiteenuste juht Christina Värno välja. Foto: Convertal
Arvatakse, et keskmine inimene puutub igapäevaselt kokku umbes 4000–10 000 reklaamiga. Tundub esmapilgul ebarealistlik, nõus. Numbrivahemiku, mis pärineb aastast 2015, üle on korduvalt ka vaieldud. Sõltub see suures osas inimese elukohast, tööst ja harjumustest.

Seotud lood

TOP
  • 08.11.24, 09:51
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: efektiivsemaks minna on keeruline
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur nendib, et neil on kõikide inimeste aeg ja eesmärgid planeeritud, aga masinaks muutuda ei taheta.
Uudised
  • 30.08.24, 11:28
Christina Värno: ka digis peaks olema fookus püsivate suhete loomisel
Convertali digiturunduse juht ja partner ning tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Christina Värno sõnul on digiturundajal tänaste majandustingimuste ja langusfaasidega kergem toime tulla. Ta lisas, et tarbija tähelepanu, mille eest võidelda, täna sisuliselt ei ole. On vaid üleküllus.
Uudised
  • 10.05.22, 14:57
Agentuuri Häk juht: sotsiaalmeedia sisu üleküllus on hakanud väsitama
Reklaami- ja digiturundusagentuuri Häk juht Einar Tiimla usub, et järjest enam luuakse ameteid ja agentuure kommuunide arendamiseks ning hoidmiseks. Lisaks näeb ta LinkedInil suurt tulevikku ning jagab omadusi, mis kuuluvad hea sisu juurde. Seejuures täheldab ta sotsiaalmeedia kasutajate käitumises teatud muutusi, nentides, et veedab ka ise sotsiaalmeedias üha vähem aega.
Uudised
  • 13.09.17, 16:37
Hea ärimees loeb esmalt kliendi mõtteid, mitte tema raha
Tänasel päeval on edukas kaupmees olla raske – iga kliendi eest tuleb võidelda, konkurents on tihe ning pidevalt peab silmad ja kõrvad lahti hoidma, et olla kursis konkurentide tegemistega. Turundamine ja müük on omaette teadus, kus on väga oluline iga peenemgi nüanss. Mõnikord võivad kliendiga suhtlemisel märkamata jääda väikesed, kuid väga olulised aspektid ning selle tõttu võib kokku kukkuda kogu müügistrateegia.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele