• 13.09.17, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea ärimees loeb esmalt kliendi mõtteid, mitte tema raha

Tänasel päeval on edukas kaupmees olla raske – iga kliendi eest tuleb võidelda, konkurents on tihe ning pidevalt peab silmad ja kõrvad lahti hoidma, et olla kursis konkurentide tegemistega. Turundamine ja müük on omaette teadus, kus on väga oluline iga peenemgi nüanss. Mõnikord võivad kliendiga suhtlemisel märkamata jääda väikesed, kuid väga olulised aspektid ning selle tõttu võib kokku kukkuda kogu müügistrateegia.
Kai-Riin Veromann
  • Kai-Riin Veromann
Parim klienditeenindaja võib olla ka robot

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele