13. september 2017
Ainult tellijatele

Hea ärimees loeb esmalt kliendi mõtteid, mitte tema raha

Kai-Riin Veromann

Tänasel päeval on edukas kaupmees olla raske – iga kliendi eest tuleb võidelda, konkurents on tihe ning pidevalt peab silmad ja kõrvad lahti hoidma, et olla kursis konkurentide tegemistega. Turundamine ja müük on omaette teadus, kus on väga oluline iga peenemgi nüanss. Mõnikord võivad kliendiga suhtlemisel märkamata jääda väikesed, kuid väga olulised aspektid ning selle tõttu võib kokku kukkuda kogu müügistrateegia.

Parim klienditeenindaja võib olla ka robot

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700