• 13.09.17, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea ärimees loeb esmalt kliendi mõtteid, mitte tema raha

Tänasel päeval on edukas kaupmees olla raske – iga kliendi eest tuleb võidelda, konkurents on tihe ning pidevalt peab silmad ja kõrvad lahti hoidma, et olla kursis konkurentide tegemistega. Turundamine ja müük on omaette teadus, kus on väga oluline iga peenemgi nüanss. Mõnikord võivad kliendiga suhtlemisel märkamata jääda väikesed, kuid väga olulised aspektid ning selle tõttu võib kokku kukkuda kogu müügistrateegia.
Kai-Riin Veromann
  • Kai-Riin Veromann
Parim klienditeenindaja võib olla ka robot

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele