Autor: Laura Reiter • 10. mai 2022

Agentuuri Häk juht: sotsiaalmeedia sisu üleküllus on hakanud väsitama

Reklaami- ja digiturundusagentuuri Häk juht Einar Tiimla usub, et järjest enam luuakse ameteid ja agentuure kommuunide arendamiseks ning hoidmiseks. Lisaks näeb ta LinkedInil suurt tulevikku ning jagab omadusi, mis kuuluvad hea sisu juurde. Seejuures täheldab ta sotsiaalmeedia kasutajate käitumises teatud muutusi, nentides, et veedab ka ise sotsiaalmeedias üha vähem aega.
Häki tegevjuhi Einar Tiimla sõnul nõuab autentsus sisuloojatelt hästi läbimõeldud ja väga täpselt planeeritud strateegiat.

Sotsiaalmeedia – mis seisus see Eestis hetkel on, võrreldes näiteks ülejäänud Euroopa või kogu maailmaga?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700