• 29.10.24, 13:41

Kui ligitõmbav on sinu e-pood?

Montonio tootejuhi Maria Hälingu sõnul usaldavad enam kui kaks kolmandikku tarbijatest e-poode, kus on olemas klientide tagasiside.
Montonio tootejuht Maria Häling
  • Montonio tootejuht Maria Häling
  • Foto: Simo Sepp
„Euribori langedes hakkab majandus kasvule pöörduma, mistõttu tasub ka e-kaupmeestel mõelda, kuidas oma müüki kasvatada ja hakata aktiivselt selles suunas tegutsema,“ rääkis Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann Coop Panga korraldatud e-kaupmeeste kohvihommikul.

Seotud lood

Uudised
  • 03.08.22, 13:23
UTM parameetrite kasutamine ja Google Analytics 4
Mõõtmine on üks tähtsamaid tegevusi, et digiturundust edukalt teha. Ja edukalt tegemine tähendab seda, et meil on korrektsed andmed üle kõikide tegevuste - alles siis saame targalt tehtut analüüsida, et teha vajalikke muudatusi ja ülevaateid, mis peegeldavad reaalsust, ja selle kõige pealt planeerida paremini tuleviku kampaaniaid, kirjutab Andrus Kiisküla.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.02.23, 14:04
Tasuta veebinar “Kuidas Google’i reklaamidega rohkem (ja soodsama hinnaga) kliente saada”
Turunduses pole enamasti kellelgi eelarvet ega aega üle, sellepärast on vaja targalt tegutseda ja raha õigesse kohta suunata. Kuna ostuotsused algavad endiselt peamiselt Google’ist, siis on vaja seal kohal olla. Ning ei, kohast teise lehekülje keskel ei piisa!
Uudised
  • 07.09.22, 10:37
Meiliturunduse juhend e-kaubanduse jaoks
E-poe omamise üks peamisi eeliseid on meililisti kasvatamise võimalus. Sinu ettevõtte meililist on andmete kogum, millesugust kellelgi teisel pole, andes sulle konkurentsieelise ja võimaldades klientidega suhteid luua ja neid kaasatuna hoida. Seoses veebipoodide arvu suurenemisega on sinu e-kaubanduse meiliturunduse strateegia ettevõtte kasvu jaoks kriitilise tähtsusega.
Uudised
  • 07.12.20, 16:07
Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega
Oled mõelnud, mis on SEO ja kuidas seda oma äri heaks kasutada saad? Ajal, mil 53,3% kogu veebi liiklusest moodustab Google’i orgaaniline otsing, on oskuslik otsingumootoritele optimeerimine üks eduka turunduse aluseid.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele