• 13.10.20, 20:54

Kuna tohib kasutada sõnu "soodusmüük" ja "allahindlus"?

Neid tohib kasutada ainult juhul, kui korraga on täidetud kolm tingimust, kirjutas TTJA tarbimiskeskkonna osakonna kaubandustalituse jurist Maarja Mere. Millised need tingimused on?
Tallinnas Postimajas
  • Tallinnas Postimajas Foto: Andres Haabu
Kauba maksumust võib pidada tarbija jaoks üheks olulisemaks teguriks, mida arvestada tehinguotsuse tegemisel. Tarbijad ostavad suurema tõenäosusega kaupa, mille ostmisega kaasnev hinnaeelis on suurem. Seetõttu püüavad kauplejad kaupade müüki suurendada, pakkudes kaupu tarbijatele tavapärasest soodsamate hindadega. Seega on äärmiselt oluline, et tarbijale esitatav ostueelne teave kauba hinna kohta ning võimaliku hinnaeelise kohta oleks esitletud selgesti ja üheselt arusaadavana.

Seotud lood

Uudised
  • 23.09.20, 17:47
TTJA avaldas juhendi sotsiaalmeedias reklaami avalikustajatele
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet lõi koostöös Turundajate Liiduga juhendi sotsiaalmeedias reklaami avalikustajatele.
Uudised
  • 10.06.20, 16:06
Ebaausate kauplemisvõtetega jäi vahele viis ehituskauplust
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kontrollis perioodil 18.02.2020 kuni 03.04.2020 Eesti suuremaid ehitusmaterjalide jaemüüjaid. Kontrolli eesmärgiks oli saada ülevaade ehituskauplejate tegevusest soodusmüügikampaaniate reklaamimisel ja läbiviimisel.
Uudised
  • 03.12.19, 14:29
Mõjuisikutele luuakse riiklik juhend, kuidas tohib reklaamida
Riik loob sotsiaalmeedia staaridele ehk mõjuisikutele juhendi, mis annab ülevaate, kuidas võib sotsiaalmeedias tooteid ja teenuseid reklaamida, vahendab tehnoloogiaportaal Geenius.ee.
Uudised
  • 08.08.19, 10:01
Nädala kampaania: Juuli ja August teevad remonti
Parim aeg remonti teha ja aias mütata on praegu, ehituspoe suvist kampaaniat kommenteerisid Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae ja Äripäeva ehitusväljaannete juht Eva Kiisler.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele