• 08.08.19, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Juuli ja August teevad remonti

Parim aeg remonti teha ja aias mütata on praegu, ehituspoe suvist kampaaniat kommenteerisid Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae ja Äripäeva ehitusväljaannete juht Eva Kiisler.
Nädala kampaania: Juuli ja August teevad remonti
Agentuur: Utopia
Meediamiks: televisioon, raadio, bännerid uudisteportaalides ja e-poes, LED-ekraanid, Google, Facebook, Instagram, uudiskirjad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele