• 08.08.19, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Juuli ja August teevad remonti

Parim aeg remonti teha ja aias mütata on praegu, ehituspoe suvist kampaaniat kommenteerisid Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae ja Äripäeva ehitusväljaannete juht Eva Kiisler.
Nädala kampaania: Juuli ja August teevad remonti
Agentuur: Utopia
Meediamiks: televisioon, raadio, bännerid uudisteportaalides ja e-poes, LED-ekraanid, Google, Facebook, Instagram, uudiskirjad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele